فرصتی برای معرفی محصولات دانش‌بنیان فراهم شد؛ آشنایی سرمایه‌گذاران چینی با تولیدات ایران‌ساخت

خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران‌ در چین اقدام به معرفی محصولات ایران‌ساخت در کتاب محصولات خود کرده است.

کتاب محصولات صادراتی خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در چین فرصتی مناسب برای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاقی است که قصد معرفی توانمندی‌ها و محصولات خود به بازار این کشور را دارند. این مجال توسط پایگاه صادراتی چین برای فعالان فناور ایرانی فراهم شده است تا بتوانند راهی برای معرفی خود در بازار چین بیابند.

پایگاه صادراتی چین از این کتاب در نشست‌های آنلاین، همایش‌ها و فعالیت‌های بازاریابی خود استفاده می‌کند. بنابراین فرصت بسیار مناسبی برای شرکت‌های ایرانی خواهد بود تا محصولات و فناوری‌های خود را به مشتریان، شرکت‌ها و مجموعه‌های سرمایه‌گذار چینی معرفی کنند. نسخه اول این کتاب تاکنون به بیش از یک هزار مرکز مختلف شامل پارتنرهای تخصصی هر حوزه، پارک‌های صنعتی، مراکز مرتبط با آکادمی علوم چین، گروه‌های پلتفرم‌های آنلاین و غیره ارسال شده است.

خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در چین به عنوان پایگاه صادراتی چین برای معرفی و توسعه صادرات محصولات تولید ایران به این کشور ، به مناسبت روز ملی صادرات، 20 درصد تخفیف برای درج محصول شرکت‌ها در کتاب محصولات صادراتی خود، در نظر گرفته است.

در نسخه نخست این کتاب، 26 شرکت ایرانی در 7 حوزه از جمله فناوری «نانو»، «تجهیزات پزشکی»، «دارو و گیاهان دارویی»، «فناوری اطلاعات»، «هوش مصنوعی»، «ماشین‌آلات صنعتی»، «تجهیزات آزمایشگاهی»، «تصفیه آب و فاضلاب»، «رنگ و پوشش» برای صادرات به کشور چین پرداخته شده است که با ورود محصولات شرکت‌های جدید به این کتاب این حوزه‌ها قابل افزایش است.

شرکت‌های متقاضی برای استفاده از این تخفیف تا 29 مهرماه 1400 فرصت دارند، به آدرس اینترنتی tesc.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا