ورود سونی(Sony) به بازار خودروهای برقی

در کنفرانس CES در لاس وگاس، سونی اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک شرکت جدید در حوزه خودروهای الکتریکی است. همچنین نمونه اولیه یک شاسی بلند (SUV) الکتریکی جدید  به نام VISION-S 02 را نشان داد.

مدیر عامل سونی، کنیچیرو یوشیدا، نمونه اولیه خودرو برقی جدید سونی با نام Vision-S SUV را معرفی کرد. وی همچنین اعلام کرد که این شرکت یک بخش جدید به نام Sony Mobility ایجاد خواهد کرد. شرکتی که تجاری سازی خودروهای الکتریکی سونی را بر عهده خواهد گرفت. یوشیدا قبل از نمایش نمونه اولیه شاسی بلند جدید ویژن اس گفت: «پس از نمایش Vision-S (در سال گذشته)، ما بسیار هیجان زده بودیم. این ما را بر آن داشت تا بیشتر در نظر بگیریم که چگونه خلاقیت و فناوری را به خودرو جدیدی بیاوریم. این خودرو برقی جدید سونی Vision-S SUV است. Vision-S بر اساس ایمنی، سازگاری (با محیط زیست) و امکان ایجاد سرگرمی توسعه یافته است.

وی همچنین تأکید کرد که سونی در کنار تجربه یک حمل و نقل راحت، همیشه ایمنی را نیز اولویت قرار می‌دهد. و این موضوع در زمان ساخت خودرو برقی جدید این شرکت تغییری نکرده است. در مجموع ۴۰ سنسور در داخل و خارج خودرو برای نظارت بر شرایط ایمنی نصب شده است.

 

ارائه کامل شرکت Sony در ویدیو زیر قابل مشاهده است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا