تفریح با چاشنی نوآوری در اینوتکس ۲۰۲۲

در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری پارک فناوری پردیس، دو رویداد «زنگ تفریح» و «استارکاپ» با هدف ایجاد فضایی پرنشاط برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک پردیس، با شعار «تفریح با چاشنی نوآوری» نمایشگاه اینوتکس امسال میزبان برگزاری دو رویداد جذاب و هیجان‌انگیز «زنگ تفریح» و «استارکاپ» است. این رویدادها زمینه‌ساز ایجاد فضایی پرهیاهو و با نشاط فناورانه است که طی آن مخاطبان ضمن استراحت بین جلسات و مذاکرات کاری، از این فضا برای معاشرت با دیگر شرکت‌کنندگان در رویداد اینوتکس استفاده می‌کنند.

در رویداد «زنگ تفریح» مجالی برای استراحت، بازی، سرگرمی در همجواری بخش‌های متنوع و تخصصی نمایشگاه است که می‌تواند خستگی‌های معمول نمایشگاه‌گردی را از تن مخاطبان خارج کند. زنگ تفریح اینوتکس، تجربه‌ای جدید در میان نمایشگاه‌های موجود است که سال گذشته برای اولین بار توسط اینوتکس به حاضرین هدیه شد.

اینوتکس ۲۰۲۲ شاهد تنوع بیشتر بازی‌های این رویداد نسبت به سال گذشته خواهد بود تا فضای فانتزی و جذاب‌تری برای مخاطبان اینوتکس ۲۲ رقم بخورد.

جام «استارکاپ» یکی دیگر از بخش‌های زنگ تفریح اینوتکس است که از ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در جریان این نمایشگاه برگزار می‌شود و یکی از جذاب‌ترین و پرهیجان‌ترین بخش‌های نمایشگاه همراه با حضور تماشاگران است. استارکاپ یک جام بازی‌های رایانه‌ای است که استارت‌آپ‌ها در قالب تیم‌های دو نفره در آن شرکت می‌کنند.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این رویداد سال گذشته با محوریت دو رشته PES20 و FIFA20 مسابقه برگزار شد؛ اما با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بازخوردهای شرکت‌کنندگان در رقابت‌های سال گذشته، امسال این رقابت‌ها تنها در رشته FIFA22 در کنسول پلی‌استیشن با حضور ۱۶ تیم به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام جام «استارکاپ» به‌زودی آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا