پخش زنده گفتگو در زمینه تولید و صادرات تجهیزات ایمنی بر پایه نانو

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، رأس ساعت ۹:۰۰ شب، با موضوع «تولید و صادرات تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی (PPE) بر پایه فناوری نانو»، میزبان مدیر عامل «شرکت آژینه ابزار پارس»، خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفتگوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با دکتر شبنم فرخنده، مدیر گروه تحقیقات «شرکت آژینه ابزار پارس – بوفالو» (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است که «شرکت آژینه ابزار پارس»، در زمینه تولید و صادرات دستکش‌های ایمنی و ابزارآلات صنعتی و ساختمانی و ماسک‌های تنفسی سه‌بعدی پنج لایه اسپان‌باند، فعالیت دارد و هم اکنون با تنوع بیش از سی نوع دستکش با برند بوفالو یکی از توزیع‌کنندگان مطرح خاورمیانه می‌باشد. این شرکت در زمینه ابزارآلات با تنوع محصولاتی چون ابزارآلات بادی، انواع چکش، کارواش، مترهای اندازه‌گیری، تلمبه و ابزارآلات جوش و برش لوله‌های سبز، یکی از بزرگترین شرکت‌های مطرح توزیع انواع این نوع محصولات می‌باشد. کیفیت محصولات بوفالو بر اساس استانداردهای جهانی ISO ۱۴۰۰۱ و ISO ۹۰۰۱ می‌باشد و حتی تعدادی از مدل‌ها دارای CE اروپا هستند.

«شرکت آژینه ابزار پارس»، در دوران کرونا، ماسک‌های نانو با طراحی متنوع و سه‌بعدی و با کیفیت منحصر به فرد و بالا را روانه بازار نمود. همچنین این شرکت، توانسته برای فروش دستکش‌های آب‌گریز با مجتمع پتروشیمی هولدینگ خلیج‌ فارس و چند شرکت خصوصی قرارداد فروش به امضا برساند و گواهینامه نانومقیاس را از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و استاندارد مقاومت در برابر پارگی EN۳۸۸ را از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای این محصول دریافت کند.

«شرکت آژینه ابزار پارس»، پس از حضور در نمایشگاه A+A مرتبط با حوزه ایمنی که در شهر دوسلدورف آلمان، در پی تولید دستکش‌های ایمنی با استفاده از فناوری‌های روز از جمله فناوری نانو برآمد و اکنون با تولید دستکش‌های ایمنی با استفاده از فناوری نانو، بازار کشورهای آسیای میانه، ترکیه، عراق، افغانستان، ایالات متحده عربی و دیگر کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، آمریکای جنوبی و اروپای غربی را به‌عنوان هدف صادراتی خود درنظر گرفته است.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه‌ای و تخصصی و عموم علاقمندان حوزه‌های صنعتی فناوری نانو، دعوت می‌شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از کاربردهای صنعتی فناوری نانو در تولید تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی ( Personal Protective Equipment یا به اختصار PPE)، به طرح پرسش‌ها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا