ششمین فراخوان حوزه فناوری‌های همگرا

این فراخوان یک فرصت عالی برای استارتاپ‌های حوزه فناوری‌های همگرا فراهم می‌کند تا با شرکت در دوره‌های آموزشی فراخوان، محصول و کسب و کار خود را در حوزه فنی و بازار توسعه دهند و پس از نگارش مدل کسب و کار خود، با سرمایه‌گذاران و مشتریان بالقوه آشنا شوند.

ششمین فراخوان برنامه نوپاهای فناوری‌های همگرا با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد، استارتاپ‌های برگزیده ضمن دریافت حمایت از مرکز فناوری‌های همگرا، از گرنت تحقیق و توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی بهره‌مند خواهند شد و امکان همکاری با شرکت‌ها و شتاب‌دهنده‌های دانش‌بنیان برای تجاری‌سازی طرح خود را خواهند داشت.

استارتاپ‌هایی که در فرآیند داوری انتخاب می‌شوند، در جلسات راهبری برنامه شرکت خواهد کرد. در جریان این جلسات نیازهای هر طرح بررسی می‌شود و متناسب با آن خدمات و حمایت‌های برنامه در اختیار تیم‌ها قرار می‌گیرد. اکثر تیم‌ها در ابتدای کار خود در دوره آموزشی اعتبارسنجی محصول (پیش‌شتابدهی) شرکت می‌کنند.

در کنار موارد بالا، نوپا به ارتقا فنی و بازاری محصول شما کمک می‌کند و دریافت مجوزها و استانداردهای مربوطه را برای شما تسهیل می‌کند. هویت‌بخشی به محصول  و شرکت شما از دیگر رسالت‌های نوپاهای فناوری‌های همگرا است که برای استارتاپ‌ها نیازی خطیر به شمار می‌رود.

طرح‌هایی که زودتر ارسال شوند شانس بیشتری برای دریافت حمایت‌های مادی و معنوی فراخوان دارند و در صورتی که دیرتر ارسال شوند ممکن است ظرفیت پذیرش فراخوان تکمیل گردد.

محور‌های ششمین فراخوان برنامه نوپا‌های فناوری‌های همگرا شامل:

ادوات پایش و رصد، نسل جدید توالی‌یابی، شبیه‌ساز‌های پزشکی، سامانه‌های ریزمقیاس زیستی و تشخیصی، زیست‌مهندسی و زیست‌شناسی مصنوعی، فناوری‌های اینترنت بدن، نانوزیست‌کاتالیست و چاپگر‌های زیستی می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، به صفحه فراخوان به نشانی https://nbic.ir/section/270 مراجعه کنند یا با شماره‌های ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۳۹ و ۶۶۵۵۰۳۵۴-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

برای آشنایی بیشتر با گرنت تحقیق و توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی به لینک زیر مراجعه نمایید:  https://cbd.inif.ir/grant/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا