گردهمایی بین‌المللی متخصصان و فعالان حوزه هوش مصنوعی

به گزارش صدا و سیما، با هدف به‌اشتراک‌گذاری تجربیات توسعه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و علوم داده و با حضور متخصصانی از شرکت‌های معتبر ایرانی و بین‌المللی، رویداد تجربه‌محور هوش مصنوعی ایران برگزار می‌شود.

این رویداد، فرصتی برای گردهم‌آیی متخصصان و فعالان حوزه هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و علوم داده در کشور است تا از تجربیات حاضرین همایش در مواجهه با چالش‌های توسعه محصولات هوش مصنوعی و علوم داده بهره‌مند شوند.

این رویداد فرصت مغتنمی است برای صاحبان کسب‌وکارها، فعالان حوزه هوش مصنوعی، دانشمندان داده، دانشجویان و کلیه علاقه‌مندان به این حوزه تا از زبان متخصصان با آخرین تحولات و چالش‌های هوش مصنوعی و علوم داده در کسب‌وکارها آشنا شوند.

سخنرانان اصلی رویداد هوش مصنوعی مبتنی بر تجربه، متخصصانی هستند که علاوه بر تحصیل در دانشگاه‌های معتبر ایران و جهان، تجربیات ارزشمندی را از کار در شرکت‌های فناوری به عنوان موسس، مدیر یا دانشمند ارشد کسب کرده‌اند. دکتر محمد شکوهی یکتا، دانشمند ارشد داده های کاربردی در مایکروسافت، دکتر مرضیه طهایی، دانشمند یادگیری ماشین هوآوی، دکتر علی زارع زاده، مدیر هوش مصنوعی، کارگزاری مفید، دکتر محمد حسین رهبان، عضو هیئت علمی دانشگاه شریف و مدیران شرکت. او تپسی، بلوبانک، تپسل و هموژن را نام برد.

این همایش را می‌توان اولین رویداد تجربه‌محور هوش مصنوعی ایران نامید که فعالان و متخصصان هوش مصنوعی و علوم داده در کشور را گرد هم می‌آورد و فرصت مناسبی برای شبکه‌سازی در جامعه هوش مصنوعی و علم داده ایران خواهد بود.

این رویداد روز پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 از ساعت 8 الی 17 در مرکز همایش های رادیو و تلویزیون برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در آن می توانند از جزئیات بیشتر و ثبت نام به آدرس aixperience.io اطلاع پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا