جلسه شرکت کشتیرانی ایرانی با تجار ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا

در ماه گذشته جلساتی در حوزه حمل و نقل بین شرکت‌های حمل و نقل دریایی و تجار فعال ایرانی حاضر در کنیا در مرکز iHiT برگزار گردید.

در این جلسه نمایندگانی از شرکت‌های ایرانی حمل و نقل دریایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کنیا، مدیریت مرکز iHiT و جمعی از تجار فعال ایرانی و کنیایی حضور داشتند.

در این جلسات از ظرفیت‌های تجاری کنیا و فرصت‌های مناسب صادراتی صحبت شد و شرکت کشتیرانی خدمات حمل و نقل دریایی از ایران به بندر مومباسا را برای تجار ایرانی شرح داد.

تجار ایرانی پرسش‌های خود را مطرح کردند و از چالش‌های حمل و نقل دریایی از ایران به کنیا صحبت کردند. شرکت حمل و نقل نیز با ارائه برنامه‌های خود همچون ارسال منظم کشتی به صورت دو بار در ماه برای برخی از مشکلات موجود راهکارهایی ارائه کردند.

k h1

در این جلسات با توجه به موارد مطرح شده هم‌افزایی خوبی بین تجار ایرانی و شرکت‌های حمل و نقل صورت گرفت که امید است شرایط ارسال محصولات ایرانی به کنیا تسهیل گردد.

مرکز iHiT با میزبانی از جلسات تجاری میان تجار ایرانی و شرکت‌های حمل و نقل ، تلاش می‌کند سطح آگاهی از خدمات موجود افزایش یابد تا شرایط حمل و نقل محصولات ایرانی تسهیل گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا