در دیدار وزیر دفاع بولیوی با دکتر دهقانی تاکید شد تشکیل کمیته همکاری مشترک ایران و بولیوی در حوزه توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

در دیدار وزیر دفاع بولیوی با دکتر دهقانی تشکیل کمیته مشترک همکاری در حوزه توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفت.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در دیدار دکتر دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با ادموندو نوویلو اگیلار، وزیر دفاع بولیوی بر توسعه همکاری‌های علمی، فناورانه و اقتصاد دانش‌بنیان دو کشور تاکید شد.
وزیر دفاع بولیوی ضمن ابراز شگفتی از پیشرفت های علمی فناورانه ایران در دو حوزه پزشکی و نانو علاقمندی کشورش را برای توسعه همکاری‌های علمی در حوزه‌های مختلف فناوری با ایران اعلام کرد.
وی افزود: از کمکهای فناورانه پیشین ایران در حوزه نانو قدردانی می کنم.
در ادامه، دکتر دهقانی با بیان اینکه همکاری علمی و فناورانه با ایران قابل اطمینان است گفت: دو کشور می‌توانند بر اساس اعتقادات و باورهای مشترک همکاری های مشترکی داشته باشند.
وی افزود: توسعه همکاری در حوزه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان با امریکای لاتین جزو برنامه‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور است.

دهقانی، پیشنهاد توسعه همکاری دو کشور را در حوزه‌های فناوری، تجاری و اقتصاد دانش‌بنیان مطرح کرد و گفت: یک کمیته مشترک همکاری علمی، فناورانه و اقتصاد دانش‌بنیان بین ایران و بولیوی جهت توسعه همکاری‌ها و اجرایی‌سازی توافقات فی‌مابین باید شکل بگیرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در ادامه تاکید کرد: ما آمادگی خود را برای گسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه های مختلف علمی و تخصصی در بخش‌های آموزشی‌، فناورانه و اقتصاد مبتنی بر دانش برای مسوولان کشور بولیوی ارائه دادیم که با استقبال آنها مواجه شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا