ثبت‌نام در پاویون ملی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در نمایشگاه میپ کام فرانسه

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، پاویون ملی شرکت های دانش بنیان و خلاق را در نمایشگاه میپ کام فرانسه برگزار می کند.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، پاویون های ملی از مهم ترین روش های حضور شرکت های دانش بنیان در دیگر کشورهاست. شرکت ها می توانند با استفاده از این فرصت، به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زیست بوم و حوزه ی خود بپردازند. همچنین شرکتهای دانش بنیان می توانند با دیگر شرکت های فعال در حوزه صنعتی خود در سطح بین الملل تعامل داشته باشند و علاوه بر آشنایی با روش ها و دستاوردهای آنان، رقبای خود را در بازارهای بین المللی بهتر بشناسند؛ از این رو مرکز تعاملات بین المللی، برنامه برگزاری پاویون های بین المللی را در کنار سه برنامه دیگر خود شامل حضور در نمایشگاه، اعزام و پذیرش هیئت تجاری و حمایت از حضور مستقل در نمایشگاه های بین المللی، برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته است.

میپ کام فرانسه، بزرگ ترین گردهمایی جهان در حوزه محتوای رسانه‌ای است. این رویداد که سالانه برگزار می شود، میزبان تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، شبکه های تلویزیونی، شبکه های پخش خانگی، سرمایه گذاران و ناشران جهان رسانه است. میپ کام فرانسه امسال 16 تا 19 اکتبر (24 تا 27 مهرماه 1402) برگزار می شود.

شرکت های مختلف از 100 کشور دنیا در میپ کام فرانسه حاضر می شوند. این شرکت ها از طریق میپ کام به جذب سرمایه گذار برای تولید محصولات خود می پردازند و عموما قراردادهای مهم این حوزه در نمایشگاه منعقد می شود. شبکه سازی، مذاکرات تجاری و دریافت پروژه های بزرگ از دیگر فعالیت شرکت ها در میپ کام فرانسه است.

?️زمان برگزاری نمایشگاه: 24 تا 27 مهرماه 1402(16 تا 19 اکتبر 2023)

مهلت ثبت‌نام: 3 مرداد 1402

?متقاضیان شرکت در پاویون ملی ایران در نمایشگاه میپ کام می توانند از طریق کریدور صادرات به نشانی https://tesc.ir/service/8/1 ثبت نام نمایند.

شرکت‌ها پس از ثبت نام، توسط کریدور صادرات ارزیابی صادراتی می‌شوند.

☎️علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره09944360119 تماس بگیرند.

22e3986a 8a31 4afd b069 dd06940b78c9 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا