حمایت معاونت علمی از تورهای فناورانه و همکاری های حاصل از آن

معاون توسعه مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: تورهای فناورانه، فضای خوبی را برای تعامل و شبکه سازی میان شرکت های دانش بنیان و نخبگان ایجاد می کند و در صورت موثر بودن تعاملات و شکل گیری همکاری فناورانه، معاونت علمی حمایتگر آنان خواهد بود.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، علی رسولی در حاشیه سومین رویداد تور فناورانه (TechTour) که همزمان با نمایشگاه صنعت خودرو در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است ضمن تاکید بر موثر بودن برنامه تک تور در جهت ایجاد فضای ارتباطی میان فناوران و نخبگان، اظهار داشت: هر ساله شاهد برگزاری نمایشگاه های متعددی در حوزه های مختلف صنعت هستیم. تک تور با برگزاری نشست های مختلف و انتخاب شرکت های دانش بنیان برتر و معرفی محصولات ونیاز های شرکت ها همچنین عنوان فرصت های شغلی که وجود دارد، برای ایجاد یک همکاری موثر تر تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: این رویداد در مرکز نمایشگاه های دائمی محصولات دانش بنیان(iHit) برگزار می شود و فرصتی را برای دانشجویان، فناوران و متخصصان ما در جهت آشنایی با شرکت های دانش بنیان و توانمندی شرکت های داخلی،ایجاد می‌کند. هماهنگی های لازم جهت بازدید غرفه های نمایشگاه انجام شده است؛ هدف ما از این بازدید هدفمند آشنایی نخبگان با وضعیت کلی صنعت در جامعه است.

رسولی در پایان افزود: معاونت علمی همانگونه که از برگزاری این رویداد حمایت کرد در صورتی که میان شرکت های دانش بنیان و متخصصان همکاری فناورانه ای شکل گیرد، حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا