حضور فعال دانش‌بنیان های ایرانی در نمایشگاه «عمان هلث»

۱۶ شرکت‌ دانش بنیان ایرانی در قالب پاویون ملی ایران در نمایشگاه «عمان هلث» حضور یافتند.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری،  این نمایشگاه که دومین روز خود را سپری می‌کند، فعالان حوزه سلامت کشورهای منطقه را به خود جذب کرده است و حضور پر رنگ ایران در بین کشورهای حاضر نشان از اهمیت این بازار برای شرکت‌های ایرانی دارد.

 علاوه بر ۱۶ شرکت دانش بنیان مستقر در پاویون، چند دانشگاه‌ علوم پزشکی و شرکت‌ دیگر ایرانی نیز به صورت مستقل در این نمایشگاه حضور دارند. کشورهای هند، تایلند و مالزی با حضور به صورت پاویون در این نمایشگاه بخت خود را برای توسعه بازار و ارائه خدمات درمانی، گردشگری سلامت و ارائه محصولات بیمارستانی می‌آزمایند.

شرکت‌های تجهیزات پزشکی و دارویی با حمایت مرکز تعاملات علم و فناوری و همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی در مرکز نمایشگاهی مسقط پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشته نگاه داشته اند. اگرچه بازار عمان، ظرفیت زیادی برای فروش نهایی محصول ندارد اما درگاه بسیار مهمی برای ورود به کشورهای عربی، بازار آفریقا و شبه قاره هند محسوب می‌شود. عمان، یکی از اولویت‌های دهگانه‌ دفتر توسعه کسب و‌ کار بین المللی است تا با عمق بخشیدن به این بازار، توان صادرات مجدد به دیگر کشورها تقویت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا