بازدید رئیس جمهور کوبا از پاویون شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‎‌‌ المللی کوبا

با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎ بنیان ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های فناوری اطلاعات و زیر‌ساخت، انرژی های تجدید پذیر و زیست فناوری در نمایشگاه بین‌المللی کوبا که از تاریخ ۱۵ تا ۲۰ آبان برگزار شد، حضور یافتند.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رییس جمهور کوبا، معاون نخست وزیر، وزیر تجارت خارجی و سرمایه‌گذاری و مدیرکل سیاست تجاری خاورمیانه در وزارت تجارت خارجی و دیگر مدیران کوبایی از پاویون ایران دیدار کردند.

دیاز کانل، رییس جمهور کوبا ضمن بازدید از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با تشکر از حضور شرکت های ایرانی از آمادگی کوبا برای تسهیل ورود کالاهای ایرانی به آن کشور خبر داد

سی و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کوبا با مشارکت ۶۳ کشور و با حضور ۸۴۴ شرکت کوبایی و خارجی در فضایی به وسعت ۱۷ هزار متر مربع در مرکز نمایشگاهی اکسپو کوبا برپا شد.

در روز سوم نمایشگاه که روز اختصاصی ایران بود، مدیران و شرکت‌های کوبایی زیادی در پاویون ایران حضور یافتند. همچنین نشست تجاری و جلسات B2B بین شرکت های طرفین برگزار و منجر به انعقاد تفاهم‌نامه شد.

پیرو سفر رییس‌جمهور در خرداد ماه گذشته به آمریکای لاتین، ارتباطات ایران و کوبا توسعه یافته و زمینه‌های همکاری مشترک شکل گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا