۹دی؛ کارگاه تخصصی با موضوع «ساخت افزایشی آلیاژهای سبک و نانوکامپوزیت‌های فلزی»

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به  منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

 

این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

در همین راستا، دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه connect، سخنرانی با موضوع «ساخت افزایشی آلیاژهای سبک و نانوکامپوزیت‌های فلزی» را با سخنرانی دکتر مهدی حبیب‌نژاد کورایم، برگزار می‌کند.

دکتر مهدی حبیب‌نژاد کورایم دانش‌آموخته دکتری تخصصی مهندسی مکانیک از دانشگاه McMaster بوده و در حال حاضر به عنوان استاد معین در دانشگاه Waterloo کانادا در حال فعالیت هستند.

در این سخنرانی به موضوعات زیر پرداخته خواهد شد:

  •  ذوب لیزری انتخابی آلیاژهای سبک
  •  ذوب پرتو الکترونی آلیاژهای دمای بالا
  •  ساخت آلیاژهای سبک به روش دایرکت انرژی دپازیشن
  •  کاربرد هوش مصنوعی در پیش‌بینی قابلیت پرینت پودرهای فلزی و خواص قطعات
  •  ساخت نانوکامپوزیت‌های فلزی به روش ذوب لیزری انتخابی

 

این کارگاه روز شنبه 9 دی ماه 1402 از ساعت 13 الی 17 (به وقت ایران) در دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌گردد.

حضور برای همه علاقه‌مندان آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و هماهنگی حضور در کارگاه از طریق شماره تماس و یا ایمیل زیر اقدام نمایند:

02173225814

aazamim@iust.ac.ir

IMG 20231227 WA0003

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا