ثبت‌نام تا 15 اسفند؛ پاویون ملی در نمایشگاه پزشکی و دارویی مالزی

پاویون شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری فروردین ۱۴۰۳ در کشور مالزی برپا می‌شود.

 

یکی از برنامه‌های مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی با سه مدل اعزام، حضور مستقل و برپایی پاویون است، که نمایشگاه مذکور به صورت برپایی پاویون ملی ایران حمایت و برگزار میشود.

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا (SE-Asian Healthcare & Pharma Show 2024 )که مهمترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت در جنوب شرق آسیا و کشورهای “آسه آن” (مالزی، سنگاپور، اندونزی نتایلند، فیلیپین و برونئی) است در مرکز نمایشگاهها و کنفرانسهای بین المللی کوالالامپور مالزی از 29 تا 31 فروردین 1403 برابر با 17 تا 19 آوریل 2024 برگزار می گردد.

این رویداد فرصتی مناسب برای تولید کنندگان و صادر کنندگان با کیفیت ایرانی در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی و محصولات و فرآورده های دارویی فراهم می آورد تا در بازار مهم جنوب شرق آسیا حضور یافته و از مزایای تجاری آن بهره مند شوند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز سه شنبه 1۵ اسفند ۱۴۰۲ فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به نشانی https://tesc.ir/service/8/1 ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09057501402تماس حاصل نمایند.

1997348610 1451794730

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا