ثبت‌نام تا 11 اردیبهشت؛ پایویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴

پاویون ملی شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آسیا با حمایت سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور ویتنام برپا می‌شود.

 

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴، طی چهار روز در تاریخ ۹ الی ۱۲ می (مطابق با ۲۰ الی ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در محل کاخ فرهنگی ویت خو در شهر هانوی پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بر روی ارائه به‌روزترین فناوری‌ها، پیشرفتها و دستاوردهای برجسته این حوزه متمرکز خواهد بود ، بطوریکه متخصصین و فعالین حوزه سلامت و پزشکی از سراسر جهان برای تبلیغات و معرفی محصولات ، تبادل تجربیات و بهره گیری از فرصت ها در سرمایه گذاری، تولید و گسترش کسب و کار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

غرفه داران و مخاطبین این نمایشگاه از حوزه های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی ، تولید کنندگان دارویی، تجهیزات و خدمات زیبایی، تجهیزات تشخیص و درمان بیماریها ، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات توانبخشی میباشند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به نشانی https://tesc.ir/service/8/1 ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09355242413 تماس حاصل نمایند.

final poster

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا