در نخستین شماره «پیشران» سال جدید: اهمیت توسعه تعاملات بین‌المللی در رشد اقتصاد دانش‌بنیان کشور

چهاردهمین شماره «پیشران» با عنوان «جهش تولید با حضور در بازارهای جهانی» در گفت‌و‌گو با امیرحسین میرآبادی، رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی به اهمیت توسعه تعاملات بین‌المللی در تحقق شعار سال و رشد اقتصاد دانش‌بنیان کشور پرداخته است.

چهاردهمین شماره «پیشران»، ضمیمه روزنامه «جام جم» با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و با رویکرد بازتاب تازه‌ترین تحولات زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور منتشر شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، گزارش اصلی چهاردهمین شماره «پیشران» با عنوان «جهش تولید با حضور در بازارهای جهانی» در گفت‌و‌گو با امیرحسین میرآبادی، رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی به اهمیت توسعه تعاملات بین‌المللی در تحقق شعار سال و رشد اقتصاد دانش‌بنیان کشور پرداخته است.

گفت‌وگو با مدیران عامل دو شرکت دانش بنیان تولیدکننده ربات‌های زیردریایی و شبیه ساز کنترل فوران چاه، یادداشت حقوقی با موضوع«معافیت از پرداخت حق بیمه قراردادها»، نگاهی به فعالیت‌های ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل پیشرفته و فضایی به همراه یادداشتی از حسین شکری، دبیر این ستاد، نگاهی به ظرفیت‌های صنایع خلاق شهری در گفت‌و‌گو با مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در حوزه طراحی و فضاسازی شهری، گزارشی از خانه خلاق و نوآوری صدرامهر – فعال در حوزه فناوری‌های نوین آموزشی – برخی دیگر از مطالب  شماره امروز ضمیمه «پیشران» را تشکیل می دهند.

تازه‌ترین شماره، پیشران، دوهفته‌نامه ضمیمه روزنامه «جام جم» را که به همت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منتشر می‌شود و در اینجا قابل دسترسی است.

newspaperimgl 6747 1 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا