برگزاری پنل دانش‌بنیان اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا

در حاشیه اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا، پنل دانش بنیان و فناوری اطلاعات با حضور نمایندگان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و وزارت ارتباطات و فناوری با حضور مهمانان و تجار آفریقایی برگزار شد.

 

در این پنل، سید مجتبی قدمگاهی معاون توسعه کسب و کار سازمان بین‌المللی همکاری‌های علمی و فناورانه ضمن معرفی اکوسیستم علم و فناوری ایران، به ارائه آمار و ارقام حوزه فناوری و سیاست‌های معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان پرداخت.

در ادامه نمایندگان ستادهای سلول بنیادی و بازساختی، ستاد بیوتکنولوژی و ستاد میکرو و نانوفناوری به ارائه دستاوردهای کشور در این حوزه و محصولات تخصصی هر حوزه پرداختند.

F94708E6 02B7 4811 889E BD7C3264AA42

نمایندگان و تجار کشورهای مختلف آفریقا از اتیوپی، زیمباوه، کامرون، آفریقای مرکزی،کنیا و … ضمن استقبال از محصولات معرفی شده بخصوص در حوزه آبزی پروری و نهاده های کشاورزی، آمادگی خود برای اخذ نمایندگی این محصولات و صادرات آنها به کشورشان را اعلام گردند. نمایندگان این کشورهای آفریقایی، همچنین برای جذب سرمایه و فناوری ایرانی در کشورهای ابراز تمایل کردند.

این نشست به ایجاد ارتباط بین تجار آفریقایی و ایرانی حاضر در نشست و دعوت از این تجار برای بازدید از خانه نوآوری و فناوری تهران به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا