رونمایی از 55 محصول، دستاوردهای ستاد نانو در I-Hit ایران

افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای نانو با حضور مقام محترم عالی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، جناب آقای دکتر ستاری در خانه نوآوری و فناوری ایران iHiT برگزار شد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به محصولات صادراتی دانش بنیان در حوزه ی نانو و توجه ویژه بر بازار سازی این محصولات بیان داشت که: از سال‌های پیش تا کنون ستاد توسعه فناوری نانو تمرکز بیشتری بر توسعه علمی و صادرات محصولات خود داشته است به طوری که امروزه فروش شرکت‌های دانش‌بنیان از مرز 120هزار میلیارد ریال فراتر رفته است.

i hit1
یکی از مهم ترین دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در حوزه ی آب، آب شیرین‌کن‌های خورشیدی است که جناب آقای دکتر ستاری این دستاورد را به کمک و همت نانوفناوری دانست و گفت: این محصول بسیار ارزنده در حال توسعه است که در دنیا مشابه این فناوری را نداریم. توسعه در فناوری حوزه آب و باز چرخانی آب یکی از اولویت های ماست که به کمک فناوران نانو موفق به تحقق آن شده ایم.

بخشی از برترین دستاوردهای نانو در این نمایشگاه به نمایش در آمده اند که توانسته اند بیش از 850 نوع محصول را تولید و عرضه کنند همچنین موفق به صادرات این محصولات به بیش از 40 کشور در جهان شده اند.

i hit2

هدف از این نمایشگاه ، بهبود کیفیت زندگی مردم، ایجاد فرصت های شغلی، تامین نیازهای صنعت، خلق ارزش افزوده با توجه به صادرات به کشورهای خارجی و ظهور در عرصه ی بازارهای داخلی و بین‌المللی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا