کلید برق هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص حضور انسان در محیط

شیائومی به تازگی دامنه محصولات هوشمند خانگی خود را با یک کلید برق هوشمند به نام MIJIA Smart Switch Zero Fire Edition گسترده‌تر کرد. این دستگاه تفاوت اندکی با MIJIA Smart Switch دارد که پارسال عرضه شده بود. محصول جدید شیائومی با قیمتی در حدود 14 دلار به فروش می‌رسد.

کلید برق هوشمند شیائومی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بر اساس اعلام رسمی شیائومی، MIJIA Smart Switch Zero Fire Edition چند کاربرد اصلی دارد. اولا این دستگاه می‌تواند به‌صورت هوشمندانه لامپ‌های معمولی را کنترل کند و روش‌های کنترلی مختلفی ارائه نماید. در ضمن این دستگاه می‌تواند به‌صورت هوشمندانه نورها را کنترل کند و با کیفیت بالا صحنه‌های جذابی بسازد.

کاربران با MIJIA Smart Switch Zero Fire Edition قادرند مجموعه متنوعی از لامپ‌ها از جمله لوستر، مهتابی، چراغ‌های دیواری و لامپ‌های سقفی را با حداکثر توان 2200 وات کنترل کنند. این محصول از دستیار صوتی XiaoAI پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی با فرمان‌های صوتی و بدون نیاز به فشار دادن دکمه‌ها، چراغ‌ها را خاموش یا روشن کنند. کاربران حتی قادرند روی چراغ‌ها نام دلخواه خود را بگذارند و در زمان استفاده از XiaoAI با به زبان آوردن نام هر چراغ به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

27a29ea5d6be46b9be628dbb2afc99f8

کلید برق هوشمند شیائومی توانایی تشخیص حضور انسان در محیط را دارد تا در صورتی که کسی داخل اتاق نبود، بتواند به‌صورت خودکار نورها را خاموش کند. این دستگاه را می‌توان به پروژکتورها، پرده‌ها و درب‌های هوشمند وصل کرد تا در هنگام ورود کاربر به خانه، تغییرات لازم مطابق خواست فرد اعمال شود.

شیائومی همچنین آمارهایی را از عملکرد MIJIA Smart Switch Zero Fire Edition ارائه می‌کند که در یک نگاه به کاربر نشان می‌دهد به شکل روزانه یا ماهانه چقدر انرژی مصرف کرده است. این غول فناوری چینی مدعی است که این کلید هوشمند در برابر 80 هزار فشار آزمایشی مقاومت کرده و با استاندارد V0 در برابر آتش تاب می‌آورد.

ترجمه شده توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا