بازدید معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات از شتابدهنده هاب شیراز

دیروز مورخ 7 خردادماه 1401 جناب آقای سید علی حسینی، معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به همراه جناب آقای منصور کنعانی، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه از شتابدهنده هاب شیراز بازدید بعمل آوردند.

در ابتدای بازدید توضیحاتی درباره نحوه فعالیت هاب شیراز و مدل عملیاتی NABC و حوزه های فعالیت این شتابدهنده خدمت بازدیدکنندگان ارائه گردید و سپس بازدیدکنندگان از تعدادی از تیم های تحت حمایت هاب شیراز بازدید نمودند.

در ابتدا معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات با حضور در کنار تیم قهرمان کوچولو با این استارتاپ آشنا شدند. سرکار خانم مریم ستار، سرپرست تیم استارتاپی قهرمان کوچولو ضمن بیان ایده و محصول خود و ارزش خلق شده برای کودکان بویژه کودکان خاص، اظهار داشتند: این استارتاپ با حمایت های مادی و معنوی شتابدهنده هاب شیراز توانسه رشد بالایی را کسب کرده و به بیش از 70 هزار نصب در کافه بازار برسد و امیدواریم که با حمایت های مرکز تعاملات معاونت علمی و فناوری بتوانیم محصول خود را در بازار جهانی عرضه نماییم.

IMG 20220528 124140 1 1024x1024 1

سپس هیئت بازدید کننده به سراغ تیم ژئومارس، دیگر تیم تحت حمایت هاب شیراز رفتند و صحبت جناب آقای امین کاشفی، سرپرست تیم ژئومارس را شنیدند. جناب کاشفی بیان کرد : فعالیت این استارتاپ عملا از حمایت های مرکز تعاملات آغاز شده است که پس از رشد اولیه و پذیرش در شتابدهنده هاب شیراز این تیم توانسته به دستاورد های شایانی دست پیدا کند. قطعا با توجه به پتانسیل های این تیم و محصولش، با حمایت های مرکز تعاملات می توان افق های توسعه بین المللی را برای این استارتاپ انتظار داشت.

جناب آقای حسینی، معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری نیز در انتها اظهار داشتند که با توجه به تاسیس دفتر تعاملات علم و فناوری در دانشگاه شیراز، امید است ارتباطات قویتری فی مابین شتابدهنده هاب شیراز به عنوان پایگاه میزبان و مرکز تعاملات علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا