افزایش صادرات تجهیزات پزشکی به هند از دستاوردهای پاویون ج.ا. ایران در نمایشگاه مدیکال

امروز در حالی سی‌امین نمایشگاه مدیکال هند به کار خود پایان داد که هر ده شرکت ایرانی رضایت بسیار زیادی از برگزاری این رویداد در کشور هند داشتند و برای حضور در نمایشگاه های بعدی ابراز علاقه کردند.

طی سه روز برگزاری این نمایشگاه بیش از 35 هزار نفر از نمایشگاه بازدید داشتند و پاویون ج.ا. ایران که با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی ریاست جمهوری برپا شده بود؛ یکی از جذاب‌ترین و شلوغ‌ترین غرفه‌های نمایشگاه بود. حضور شرکت‌های قدرتمند ایرانی که هر کدام جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا را به هند آورده بودند توجه بازدید کننده‌ها و ذینفعان حاضر در نمایشگاه را به خود جلب کرد. شش شرکت ایرانی موفق شدند در این مرحله نامزدهایی را برای حضور موثر در هند پیدا کنند و در این زمینه توافقاتی شکل گرفت که بزودی در قالب موافقتنامه و قرارداد به امضای طرفین خواهد رسید.

آقای مهندس قدمگاهی مدیر مرکز فناوری های پیشرفته ایران در هند گفت: اگرچه این اولین گام جمعی و موثر ایران در ورود محصولات فناورانه به هند بود اما به اذعان شرکت های ایرانی و هندی حضوری بسیار قوی و شگفت آور به شمار می رود. تصور شرکت‌های ایرانی از بازار هند تغییر کرد و یک جدیت مضاعفی برای تصرف قسمتی از این بازار در آنها شکل گرفته است.

پایگاه صادراتی ایران در هند با 8 شرکت ایرانی قراداد نمایندگی امضا کرد و مقرر شد قراردادهای فروش که در آینده محقق می گردد توسط این پایگاه منعقد شوند. مجموعا 15 شرکت هندی به عنوان گزینه های توانمند در فروش در نظر گرفته شده اند که با پیگیری­ های جداگانه برای هر کدام قراداد همکاری تنظیم خواهد شد.

هندوستان یکی از بزرگترین بازارهای حوزه سلامت دنیاست و می تواند مقصد صادراتی مهمی برای شرکت‌های دانش بنیان ایرانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا