۴‌‌آبان؛ کارگاه‌‌«تولید مواد پیشرفته»‌در دانشگاه‌صنعتی‌شریف با محقق دانشگاه MIT امریکا

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان Connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، اشتغال در شرکت‌های فناور، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

photo 2022 09 20 06 28 09

در همین راستا، دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه Connect، کارگاه یک روزه با موضوع: «تولید مواد پیشرفته» را با ارائه دکتر داریوش وشایی، برگزار می‌کند.

درباره سخنران: دکتر وشایی دانش‌آموخته دکتری تخصصی مهندسی برق از دانشگاه California و محقق پسادکتری در دانشگاه MIT امریکا است و هم‌اکنون استاد تمام دانشکده برق دانشگاه North Carolina State است.

زمان و مکان برگزاری: این کارگاه تخصصی مورخ 4 آبان ماه 1401 (26 اکتبر 2022)
از ساعت 9 الی 17 به وقت ایران، در محل دانشگاه صنعتی شریف، مرکز پژوهشی علوم و فناوری نانو، اتاق کنفرانس310 برگزار خواهد شد.(در صورت تمایل به شرکت حضوری)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس Nano.sharif.ir مراجعه کرده یا با شماره پشتیبانی 66164121-021 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا