مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری مسئول کمیته علمی، فناوری کمسیون مشترک ایران-ونزوئلا

نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ونزوئلا، با ریاست مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری بر کمیته علمی، فناوری، سلامت و آموزش برگزار گردید.

این اجلاس در تهران با حضور وزرا و مقامات عالی رتبه طرفین برگزار گردید.

2

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری که ریاست کمیته علمی، فناوری و سلامت این کمیسیون را برعهده داشت، پس از برگزاری برنامه اجلاس ضمن برگزاری جلسات تخصصی فنی با حضور مهندس قلعه نوی، رئیس محترم مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری و مهندس حافظی، سرپرست دفتر تبادل فناوری و کارشناسان آن مرکز با خانم گابریلا خیمنز، معاون علمی، فناوری و سلامت ریاست جمهوری ونزوئلا در طی نشستی به طرح راه‌حل‌های مشترک علم و فناورانه پرداختند.

در این دیدار که با حضور نمایندگان وزارت خانه های بهداشت، نفت، صندوق نوآوری و شکوفایی، دانشگاه مالک اشتر ، جهاد دانشگاهی و جمعی از شرکت­های خصوصی ایرانی و معاونین وزیر و نمایندگان بخش های مختلف طرف ونزوئلایی برگزار گردید، بر لزوم افزایش تعاملات و همکاری های دو کشور تاکید و در خصوص توافقات انجام گرفته در نمایشگاه تخصصی ایران در شهریورماه گذشته در کاراکاس پیگیری صورت گرفت.

در این دیدار نمایندگان بخش خصوصی در حوزه های مختلفی چون دارو ، تجهیزات پزشکی، مکمل های پروبیوتیک، فیبر نوری، اطفا حریق و… نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا