انجام پروژه‌های معماری و ساختمان در کنیا توسط یک شرکت ایرانی؛ iHiT کنیا

حضور فیزیکی شرکت‌ها در بازار کنیا یکی از فاکتورهای موفقیت در صادرات به این کشور است. مرکز نوآوری و فناوری ایران در کنیا با ایجاد زیرساخت مناسب این شرایط را برای شرکت های ایرانی فراهم کرده است تا با حضور مستقیم در این بازار احتمال موفقیت خود را افزایش دهند.

 

پروژه طرح توسعه مرکز تجاری در شهر نایروبی

گروه معماری دیبا، یکی از شرکت های ایرانی حاضر در مرکز iHiT کنیا است که در شهریور 1401 موفق به اجرای پروژه طرح توسعه یکی از مراکز تجاری شهر نایروبی شده است. این پروژه در قالب نصب سازه های چادری در فضای مرکز تجاری Village market صورت گرفته است.

Village market یکی از بزرگترین و مطرح ترین مراکز تجاری شهر نایروبی می باشد که محل استقرار بیش از 100 شرکت کنیایی و بین المللی است.

پارچه استفاده شده در این پروژه، تجهیزات و سازه ها بصورت کامل از ایران تامین شده و همچنین نوع پارچه استفاده شده از جنس الیاف نانو با بیست سال گارانتی تولید ایران است که در بازار کنیا محصول مشابه با کیفیت تولید ایران وجود ندارد. این پروژه بصورت کامل توسط متخصصان ایرانی انجام شد و مورد استقبال کارفرمایان کنیایی قرار گرفت.

kd6

پروژه طراحی داخلی دفتر شرکت Light for The World توسط گروه معماری دیبا

یکی دیگر از پروژه های موفق انجام شده توسط این شرکت ایرانی، انجام پروژه بازسازی و طراحی داخلی دفتر شرکت Light for the world است. این پروژه در دو فاز مجزا صورت گرفته است که تا کنون فاز یک به اتمام رسیده است.

Light for the world یک شرکت کنیایی-اتریشی است که رسالت آن ها کمک به افراد با معلولیت جسمی است که کسب و کار خود را شروع کنند و گسترش دهند. دفتر اصلی این شرکت در شهر نایروبی در ساختمان بانک standard charter قرار دارد که بعد از بازسازی کامل و طراحی تیم ایرانی آغاز به فعالیت کرد.

فاز دو این پروژه نیز توسط این شرکت در سال آینده میلادی انجام خواهد شد که بخشی از تجهیزات آن در قالب یک پروژه صادراتی از ایران تامین خواهد شد.

واردات سازه های پارچه ای به کنیا توسط گروه معماری دیبا

همچنین این شرکت با صادارت موفق محصولات خود به کنیا و نصب سازه های پارچه ای در پروژه های متنوع به یکی از بزرگترین دستاوردهای خود در بازار کنیا رسیده است.

آشنایی بیشتر با iHiT کنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا