4دی؛ کارگاه تخصصی نانوذرات و پزشکی با محقق دانشگاه‌هایCollege London، Lincoln University، Nottingham University

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، اشتغال در شرکت‌های فناور، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

در همین راستا، دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه connect، سخنرانی تخصصی با عنوان «کاربرد نانوذرات در تشخیص و درمان سرطان» را با ارائه آقای دکتر یزدان مدنی، برگزار می‌کند.

یزدان مدنی دانش‌آموخته دکتری تخصصی زیست‌پزشکی و دارورسانی از University College London (UCL) در انگلستان، مدرس ارشد فارماکولوژی در Lincoln University و استادیار دانشکده داروسازی در Nottingham University است.


این سخنرانی و کارگاه تخصصی مورخ 4 دی ماه 1401 در ساعت 13-10 (به وقت ایران) به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.


محل برگزاری رویداد حضوری: تهران، بلوار کشاورز، خیابان قدس، خیابان ایتالیا، پلاک ۸۸، دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی، طبقه دوم، سالن شورا

لینک شرکت در سخنرانی به صورت آنلاین: https://www.skyroom.online/ch/satim.tums.ac.ir/seminar


جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس با: ۰۲۱۸۸۹۵۳۰۱۹

یا مراجعه به لینک:
https://en.tums.ac.ir/en/content/823/international-research-and-technology

photo1671858217

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا