نمایشگاه دستاوردهای بانوان تاثیرگذار ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) برگزار شد

نمایشگاه دستاوردهای بانوان تاثیرگذار ایرانی ذیل نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، صبح روز پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه، آغاز به‌کار کرد.  

در این نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین ایرانی در حوزه‌های مختلف نظیر برق و الکترونیک، تجهیزات پزشکی، مراکز شتاب‌دهنده و مشاغل خانگی در نمایشگاه بین‌المللی تهران، خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) به نمایش گذاشته شده است.

در همین راستا ۹۰۰ بانوی توانمند از شرکت‌های دانش‌بنیان شناسایی شده‌اند که از میان آنها بیش از ۶۰ نفر به عنوان نماینده حوزه علم و فناوری برگزیده گردیده و در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

azerbayjan mirabadi scaled
دکتر میرآبادی، رئیس مرکز تعاملات در کنار همسر نخست‌وزیر آذربایجان

مدیران عامل بانو حاضر در این نمایشگاه که در شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت دارند، نمایندگان حوزه کارآفرینی فناورانه در ایران هستند. همچنین در بخشی جداگانه از این نمایشگاه، دستاوردهای کارآفرینی بانوان در حوزه‌های فرهنگی، هنری، صنایع دستی و ورزشی نیز به نمایش گذاشته شده است.

ihit mirabedi armenia 00 scaled
دکتر میرآبادی، رئیس مرکز تعاملات در کنار همسر رئیس جمهور ارمنستان

میهمانانی از ۸۰ کشور دنیا از جمله ژاپن، سوئد، روسیه، چین، سنگاپور، استرالیا، ایرلند، کامرون، نیجریه، ارمنستان و صربستان و آذربایجان، مالزی، سریلانکا، تایلند و پاکستان، الجزایر و …از این نمایشگاه بازدید کردند؛ در میان بازدیدکنندگان خارجی نمایندگان مجلس، روسای دانشگاه‌ها و روسای انجمن‌های علمی و فناوری حضور داشتند.

japan mirabadi 0 scaled
دکتر میرآبادی، رئیس مرکز تعاملات در کنار بانو دانشمند و دستیار ایشان از ژاپن

گفتنی است نمایشگاه مذکور موقعیت خوبی را برای برقراری ارتباط اقتصادی بین ایران و سایر کشورها و همچنین صادرات محصولات دانش‌بنیان ایرانی فراهم نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا