وبینار تخصصی مدیریت مالی و حسابداری با استاد دانشگاه Lulea سوئد

برگزاری وبینار تخصصی «الزامات کلی افشای اطلاعات مالی مرتبط با گزارشگری پایداری و حسابداری تغییرات اقلیمی»

 

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

این برنامه از همکاری متخصصان با دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، در قالب طرح‌های مختلفی نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، اشتغال در شرکت‌های فناور، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

دانشگاه خوارزمی به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی در برنامه connect، وبینار تخصصی با موضوع «الزامات کلی افشای اطلاعات مالی مرتبط با گزارشگری پایداری و حسابداری تغییرات اقلیمی» را با سخنرانی آقای دکتر سعید همایون، برگزار می‌کند.

سعید همایون دانش‌آموخته دکتری از Luleå University of Technology در کشور سوئد و  دانشیار حسابداری در همین دانشگاه با بیش از 10 سابقه تدریس و تحقیق است. وی همچنین به عنوان مدرس ارشد در Gavle University مشغول به تدریس بوده است.

این وبینار مورخ 8 بهمن ماه 1401 در ساعت 17-15 (به وقت ایران) به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

برای شرکت در این وبینار به لینک زیر مراجعه کنید:

https://b2n.ir/KHU-Dr.Homayoun

KHU WebinarBanner Dr.Homayoun

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا