فراخوان حمایت مشترک مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از فعالیت‌های فناورانه متخصصان ایرانی خارج از کشور

حمایت مشترک مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از فعالیت‌های فناورانه متخصصان ایرانی خارج از کشور

 

با توجه به عقد تفاهم‌نامه بین مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در زمینه حمایت از فعالیت فناورانه متخصصان ایرانی خارج از کشور (برنامه Connect)، اولین فراخوان مربوط به این تفاهم‌نامه در سال 1402 در حال برگزاری است.

این فراخوان از 16 اردیبهشت ماه آغاز شده و متخصصان می‌توانند طرح‌های خود را در همه حوزه‌های فناوری، حداکثر تا پایان خرداد ماه و با توجه به شرایط زیر ثبت کنند:

◊ فارغ‌التحصیلان ایرانی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه‌‌های برتر دنیا با سوابق شاخص آموزشی – پژوهشی و فناورانه – صنعتی که در خارج از کشور بوده یا بیش از 3 سال از بازگشت ایشان به کشور نگذشته است.

◊ اساتید ایرانی دانشگاه‌های برتر دنیا با سوابق شاخص آموزشی – پژوهشی و فناورانه – صنعتی که در خارج از کشور بوده یا بیش از 3 سال از بازگشت ایشان به کشور نگذشته است.

◊ پژوهشگران ایرانی دوره پسادکتری و فرصت مطالعاتی در دانشگاه‌های برتر دنیا با سوابق شاخص آموزشی – پژوهشی و فناورانه – صنعتی که در خارج از کشور بوده یا بیش از 3 سال از بازگشت ایشان به کشور نگذشته است.

◊ فناوران، کارآفرینان و مدیران ایرانی با سابقه فعالیت در شرکت‌های شاخص دنیا که در خارج از کشور بوده یا بیش از 3 سال از بازگشت ایشان به کشور نگذشته است.

◊ متخصصانی که پیش‌تر از حمایت‌های برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» استفاده کرده‌اند.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند به صورت تیمی در این فراخوان شرکت کنند ولی مسئول طرح می‌بایست از متخصصین واجد شرایط باشد و یک عضو هیأت علمی در دانشگاه‌های داخل کشور در تیم حضور داشته باشد.

 

همچنین هر فرد تنها می‌تواند یک طرح را در این فراخوان ثبت کند.

 

برای ثبت طرح به سایت Challenge.ir مراجعه کنید و پس از ثبت‌نام در سایت نسبت به تکمیل فرم پروپوزال در فراخوان مربوطه اقدام نمایید. از طریق لینک زیر نیز می‌توانید به صفحه فراخوان دسترسی داشته باشید:

دکمه

لازم به ذکر است ثبت طرح به منزله پذیرش طرح نیست؛ پس از ثبت طرح توسط متخصصان، شرایط اولیه تیم و طرح مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت تأیید اولیه، طرح وارد فرایند ارزیابی تخصصی خواهد شد. در ارزیابی تخصصی در صورت تأیید طرح جهت دریافت حمایت، میزان حمایت براساس نوع طرح تعیین خواهد شد.

سقف حمایت اختصاص یافته به طرح‌های فناورانه در این فراخوان ، 500 میلیون تومان از طرف مرکز تعاملات و 500 میلیون تومان از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی است.

در صورت نیاز به پشتیبانی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر تماس برقرار نمایید:

شماره تماس ثابت: 02188486930

موبایل، تلگرام و واتس اپ: 09025555437

حمایت از هسته های فناورانه 2 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا