برگزاری پاویون حوزه علوم شناختی در اینوتکس 2023

پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری همزمان با دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس برپا می‌شود.

 

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، این پاویون با هدف توسعه و گسترش فعالیت‌ها درعرصه تولید و ساخت ابزارها و دستگاه‌های فناورانه در حوزه‌های شناختی و کمک به  رونق کسب و کارها و تجاری‌سازی محصولات، برپا خواهد شد.

توانمندسازی کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌ها و دستاوردها، حمایت برای تامین منابع مالی، ارائه راهکارهای مناسب برای ورود به بازار، همکاری و مشارکت بین شرکت‌های فناور و استارتاپ‌ها و گفت‌وگو و شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری از اهداف برپایی پاویون محصولات شناختی در این نمایشگاه بین‌المللی است.

ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در این نمایشگاه در قالب پاویونی با حضور فعالان اکوسیستم و نهادهای تامین مالی شناختی شامل شتابدهنده‌ها، مراکز نوآوری و صندوق‌های پژوهش و فناوری حضور خواهد داشت.

تمامی مراکز و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی، دست اندرکاران و فعالان حوزه‌های تولید و ساخت محصولات و ابزارهای شناختی می‌توانند برای دریافت حمایت و مشاوره به منظور توانمندسازی و ارتقای محصولات از پاویون اختصاصی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی بازدید کنند.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا