اعزام هیئت تجاری و فناوری ایران به چین

با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، شرکتهای ایرانی به کشور چین اعزام و در دو نمایشگاه فناورانه کشور چین حضور می یابند و از نشست های تجاری با صاحبان صنایع چین برای توسعه کسب و کار خود بهره می برند.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، تجار و صاحبان صنایع در حوزه های صنایع داروسازی،اسانس گیری، غذایی ،آرایشی بهداشتی ،گیاهان دارویی و گیاهان معطر می توانند جهت اعزام به کشور چین ثبت نام کنند.

شرکت های اعزامی از نمایشگاه بین المللی صنایع معطر CIAIE شهر شانگهای و نمایشگاه مواد غذایی SIAL در شهر شنژن بازدید خواهند کرد. 

نمایشگاه بین المللی صنایع معطر CIAIE نمایشگاه رایحه درمانی و تنها نمایشگاه حرفه ای در چین است که کل زنجیره صنایع معطر را دربرمی ‏گیرد.

در سال 2021 این نمایشگاه با بیش از 100 محصول مختلف معطر و بیش از 30 برند بین المللی از آلمان، فرانسه، ایالات متحده آمریکا، استرالیا ،ایتالیا، ژاپن، سوریه، اردن، مصر، ماداگاسکار، بلغارستان، ترکیه، آفریقای جنوبی، مراکش، سریلانکا، هند، هنگ کنگ و تایوان و کشورهای دیگر برگزار شد و بیش از 40 درصد از برندهای حاضر در این نمایشگاه در عرصه تجارت بین الملل فعال هستند.

banner

این نمایشگاه در حوزه های تخصصی پرورش گیاهان معطر و گردشگری،تجهیزات ساخت و بسته‌ بندی،اسانس و رایحه‌درمانی،عطر و اسانس طبیعی و کاربرد آن ها،محصولات پاک‌کننده گیاهی خالص،مدیریت سلامت و رایحه‌درمانی پذیرای برندهای مختلف از سراسر جهان است.

نمایشگاه مواد غذایی شانگهای بزرگ ترین نمایشگاه نوآوری مواد غذایی و نوشیدنی در آسیاست. این نمایشگاه در هر دوره از برگزاری پذیرای بیش از 65000 بازدیدکننده با حدود 2500 تا 3000 غرفه از کشورهای مختلف دنیاست.

در این نمایشگاه از 55 تا 60 کشور دنیا محصولات متنوعی از مواد اولیه غذایی تا مواد غذایی فرآوری شده را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

کشورهای متعددی از جمله آمریکا، فرانسه، ترکیه، کره و … در حوزه های محصولات غذایی نیمه آماده، محصولات لبنی، گوشت تازه سفید و قرمز، ماکیان و ماهیان تازه،نرم تنان و سخت پوستان آبزی، میوه و سبزیجات تازه و خشک شده،کیک، بیسکوئیت و شیرینی، مواد غذایی کنسرو شده،غذای حیوانات خانگی و نوشیدنی های غیرالکلی محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه می دهند.

?این رویداد از 31 مردادماه تا 8 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

⏳لازم به ذکر است مهلت ثبت‌نام تا 15 تیرماه 1402 می‌باشد.

☎️ علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانندبا پشتیبانی این رویداد به شماره‌های 09933192679، 03155805037 تماس حاصل نمایید.

 

✅نحوه ثبت نام:

اگر متقاضی شرکت در این پاویون هستید می توانید از طریق سایت کریدور صادرات به آدرس زیر اقدام به ثبت نام نمایید:

https://tmsc.ir/exports/72743/

 

990424 پوستر کریدورcopy copy 724x1024 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا