ثبت‌نام تا20شهریور؛پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در نمایشگاه نوآوری ازبکستان در معیت دکتر دهقانی

با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری، پاویون شرکت های دانش بنیان و خلاق در نمایشگاه نوآوری ازبکستان برگزار می شود. ازبکستان با 35 میلیون نفر جمعیت، یکی از کشورهای پیشرو در زمینه فناوری و نوآوری است. به همین دلیل پنجمین دوره هفته نوآوری ازبکستان از 24 تا 28 مهرماه برپا می شود. شرکت های دانش بنیان و خلاق در معیت دکتر دهقانی فیروز آبادی معاون محترم علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این رویداد شرکت می کنند.

 

برنامه های پاویون برای شرکت های دانش بنیان و خلاق

پاویون های بین المللی یکی از چهار برنامه ی کلا مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری در راستای توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان است. اعزام، پذیرش و حضور مستقل در نمایشگاه های بین المللی از دیگر برنامه های این مرکز است که طبق تقویم نمایشگاهی در حال انجام است.

یکی از مهم ترین برنامه های پاویون های ایران در نمایشگاه های بین المللی، برگزاری جلسات B2B است. پیش از برگزاری نمایشگاه مطالعات بازاری روی شرکت ها و بازار در کشور هدف انجام می شود. سپس با متناظریابی بهترین شرکای تجاری شرکت ها انتخاب و برنامه ی B2B تعیین می شود. از دیگر برنامه هایی که برای شرکت ها در این پاویون پیش بینی شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برگزاری نشست های تجاری
  2. برگزاری سمینارهای تخصصی
  3. بازدید از زیرساخت های فناوری و صنعتی

ثبت نام در پاویون شرکت های دانش بنیان و خلاق

شرکت های دانش بنیان و خلاق متقاضی حضور در این پاویون می توانند تا 20 شهریورماه از طریق کریدور صادرات جهت ثبت نام اقدام نمایند:

https://tesc.ir/service/8/1/

همچنین جهت پاسخگویی به پرسش های متقاضیان شماره تماس های زیر در اختیار شرکت ها قرار دارد:

09129751973

02191073737

فراخوان 768x768 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا