تمدید مهلت ثبت‌نام تا 1 شهریور؛ پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه عرب پلاست

با حمایت معاونت علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه عرب پلاست برپا می شود. عرب پلاست 2023 در آذرماه سال جاری در دوبی امارات برگزار می شود.

 

یکی از شاخصه های شرکت های دانش بنیان ورود به بازارهای بین المللی جهت توسعه بازار است. محصولات هایتک اغلب در کشورهای مختلف به تعداد کم موردنیاز است، از این رو شرکت های دانش بنیان نیازمند ورود به کشورهای مختلف برای فروش محصول خود هستند. یکی از بهترین روش های معرفی محصول، حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی است. به همین دلیل معاونت علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با برپایی پاویون های ملی در این نمایشگاه ها از حضور شرکت های دانش بنیان و رقابت با دیگر شرکت ها از کشورهای مختلف حمایت می کند.

نمایشگاه عرب پلاست 2023

عرب پلاست اولین نمایشگاه تجاری ممتاز در خاورمیانه در حوزه صنعت پلاستیک است و هر دوسال یک بار در مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی دبی (DWTC) برگزار می شود.

در شانزدهمین دوره این نمایشگاه در پاییز 1402 دست اندر کاران جهانی این صنعت گرد هم می آیند. شرکت های ایرانی نیز می توانند با استفاده از تسهیلات معاونت علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در کنار صنعتگران جهانی حوزه ی تخصصی پلاستیک به معرفی محصولات و دستاوردهای خود بپردازند. این حمایت 70% و شامل هزینه های غرفه و تور برای شرکت های دانش بنیان می شود.

نمایشگاه عرب پلاست 2023 در چهار حوزه اصلی زیر فعالیت می کند:

  1. پلاستیک
  2. لاستیک
  3. پتروشیمی
  4. صنایع بسته بندی

نحوه ثبت نام:

اگر متقاضی شرکت در این پاویون هستید می توانید از طریق سایت کریدور صادرات به آدرس زیر اقدام به ثبت نام نمایید:

www.tesc.ir/service/8/1

⏳لازم به ذکر است ظرفیت پاویون محدود و مهلت ثبت نام تا 1 شهریور ماه 1402 است.

☎️همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: 66561466 (داخلی107)

arab plast 00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا