حمایت از محصولات دانش بنیان، فرصت‌سازی برای تقویت مناسبات بین‌المللی است

سخنگوی وزارت امور خارجه: ما به عنوان دستگاه دیپلماسی در نشست های دیپلماتیک ظرفیت های تولیدات شرکت های دانش بنیان را مطرح می‌کنیم و برای همکاری با کشور های هدف این موضوعات را طرح می‌کنیم. 

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ناصر کنعانی یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران را تولیدات شرکت های دانش بنیان دانست و خاطر نشان کرد: خوشبختانه، امروزه با توجه به ظرفیت و توانمندی های شرکت های دانش بنیان، امکان عرضه این امکانات و خدمات داخلی در حوزه بین الملل وجود دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ما به عنوان دستگاه دیپلماسی در نشست های دیپلماتیک ظرفیت های تولیدات شرکت های دانش بنیان را مطرح می‌کنیم و برای همکاری با کشور های هدف این موضوعات را طرح می‌کنیم. در سفر اخیر وزیر خارجه به عربستان سعودی هم به توانمندی و ظرفیت شرکت های دانش بنیان اشاره شد و آمادگی همکاری دو جانبه را اعلام کردیم.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط با کمک نهاد های ذی ربط در برخی از کشورها با کمک دستگاه های دیپلماسی، مراکز دائمی نمایشگاهی را برپا نمودیم که به تولیدات فناورانه و دانش بنیانی پرداخته است و شاهد قرارداد های خوبی در این راستا بودیم.

کنعانی در پایان تاکید کرد: ما حوزه دانش بنیان ها را شایسته حمایت می دانیم و معتقد هستیم کمک به این شرکت های دانش بنیان به معنای ظرفیت سازی و ایجاد فرصت در تقویت روابط دو جانبه و چند جانبه کشور در عرصه مناسبات بین الملل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا