مهلت ثبت‌نام 30 شهریور؛ پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه Wetex دوبی

با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه وتکس امارات برگزار می شود. این نمایشگاه 15 تا 17 نوامبر 2023 مصادف با 24 تا 26 آبان ماه 1402 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود.

 

درباره نمایشگاه وتکس

وتکس با هدف دستیابی به انرژی پاک در دبی برگزار می شود و هدف تامین 100% برق دوبی با استفاده از منابع پاک انرژی تا سال 2050 را پیگیری می کند. نمایشگاه وتکس محلی برای ارائه ی آخرین راه حل ها و محصولات شرکت های فناوری در حوزه آب، برق و انرژی های پاک است. آمار مربوط به وتکس 2022 نشان می دهد که این نمایشگاه با استقبال بی نظیر فعالان حوزه انرژی های سبز و تجدید پذیر مواجه شده است.

سال گذشته حدود 47000 بازدید کننده از دستاوردهای به روز و منحصر به فرد شرکت های حاضر بازدید کردند. در طول روزهای برگزاری نمایشگاه بیش از 5100 جلسه ی B2B و B2G و 110 سمینار برپا شده است. 55 کشور در وتکس 2022 شرکت کردند و انتظار می رود در نمایشگاه سال جاری نیز، شاهد حضور گسترده فعالین حوزه انرژی های تجدیدپذیر در وتکس باشیم.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در وتکس 2023

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری با هدف توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان، برنامه هایی برای حضور در نمایشگاه های بین المللی دارد. این برنامه ها شامل برگزاری پاویون، اعزام، پذیرش و حضور مستقل در نمایشگاه های بین المللی است. تقویم برگزاری این رویدادها را می توانید از اینجا بخوانید.

انتخاب نمایشگاه ها و برگزاری پاویون ها با تحقیق و استفاده از تجربیات حضور قبلی انجام می شود. وتکس دوبی هم با توجه به سطح بالای دانش، بازار خوبی برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه انرژی های تجدیدپذیر محسوب می شود. همچنین کشور امارات موقعیت جغرافیایی خوبی با همسایگان متعدد دارد. این موضوع کیفیت و کمیت مراودات اقتصادی امارات را در سطح بالا حفظ کرده است. به طوریکه تمام همسایگان این کشور به همراه بزرگترین شرکت های دنیا برای عقد قرارداد و جلسات تجاری به امارات و نمایشگاه وتکس مراجعه می کنند.

ثبت نام جهت حضور در پاویون وتکس 2023

شرکت های فعال در حوزه ی انرژی های پاک می توانند برای ارائه آخرین دستاوردهای خود، حضور در شبکه ی بین المللی فعالین این حوز و مذاکره با همتایان یا خریداران محصولات خود در این پاویون شرکت کنند. ظرفیت پاویون محدود است و متقاضیان حضور در پاویون شرکت های دانش بنیان می توانند از طریق سایت کریدور صادرات تا تاریخ … اقدام به ثبت نام کنند:

https://tesc.ir/service/8/1/

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با کریدور صادرات تماس حاصل نمایید:

02163103315

wetex Recovered 1 724x1024 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا