18شهریور؛وبینار معرفی سامانه دانابوم و دعوت به همکاری پایگاه‌های صادراتی و مراکز iHiT

وبینار معرفی سامانه دانابوم و دعوت به همکاری از پایگاه‌های صادراتی و خانه‌های نوآوری و فناوری ایران در جهان(iHiT) با این سامانه مورخ 18 شهریور برگزار می‌شود.

 

توریسم تحصیلی و جذب دانشجوی بین الملل

صنعت توریسم تحصیلی و جذب دانشجوی بین المللی در جهان از دو دهه گذشته رو به گسترش است. در حال حاضر، آمریکا، انگلیس و چین بزرگترین کشورهای پذیرنده دانشجو هستند.  درآمد سالانه آمریکا از دانشجویان بین الملل به بیش از 45 میلیارد دلار می رسد و این صنعت، سومین منبع درآمد کشورهای مالزی و استرالیا است. در منطقه جنوب غرب آسیا، کشورهایی مثل ترکیه، عربستان، امارات و اردن بر روی جذب دانشجویان خارجی سرمایه گذاری بالایی انجام داده و به جایگاه خوبی دست یافته اند. ایران نیز به لحاظ ظرفیت علمی و فیزیکی، قابلیت جذب دانشجویان بین المللی را به خوبی دارد. بنا بر آمار وزارت علوم، در حال حاضر بیش از 100 هزار دانشجوی خارجی در ایران تحصیل می کنند. باید گفت کیفیت علمی بالا در کنار پایین بودن هزینه ها، ایران را به یک مقصد جذاب برای تحصیل دانشجویان تبدیل کرده است.

سامانه ی دانابوم

شرکت دانابوم از سال 1398 فعالیت خود را در حوزه تعاملات دانشگاهی آغاز کرده است. به طور مشخص فعالیت دانابوم معطوف به جذب دانشجویان خارجی برای دانشگاه های ایران است. این شرکت به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های جذب دانشجو در ایران، ضمن اخذ مجوز از وزارت علوم، از سال 1399 به عنوان کارگزار معاونت علمی و واسطه صادراتی مشغول به خدمت می باشد. همچنین دانابوم اولین و تنها پلتفرم جامع جذب دانشجویان بین المللی را توسعه داده که امروز مشاوره تحصیلی و انجام فرایند ثبت نام در آن انجام می گیرد.  این سامانه در حال حاضر توسط متقاضیان، شرکت های اعزام دانشجو به ایران و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دعوت به همکاری پایگاه های صادراتی و مراکز iHiT

حال با توجه به وجود پتانسیل جذب دانشجو از کشورهای مختلف، و با عنایت به دسترسی پایگاه های صادراتی و مراکز iHiT به شبکه های فعال در کشورهای خارجی، وبینار مشترک شرکت دانابوم با این پایگاه ها و مراکز به پیشنهاد مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری برگزار می گردد. در این وبینار، ضمن معرفی کامل دانابوم و فرایند جذب دانشجو برای دانشگاه های ایران، ظرفیت پایگاه ها و مراکز در کشورهای مختلف نیز بیان می شود. ما تلاش می کنیم از این ظرفیت برای جذب دانشجو بر اساس مدل های همکاری، استفاده کنیم. نحوه همکاری و زوایای مختلف کار در وبینار به طور کامل تشریح خواهد شد.

ثبت نام در وبینار دانابوم

وبینار دانابوم در تاریخ 18 شهریورماه ساعت 10 صبح برگزار می شود و متقاضیان حضور در این وبینار می توانند با ارسال نام و کشور محل سکونت خود به شماره ی زیر در نرم‌افزار واتساپ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند:

989303065990

دریافت راهنمایی بیشتر 

post3 2 768x768 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا