ثبت‌نام تا 25شهریور؛پاویون شرکت های دانش بنیان و اعزام هیات تجاری به نمایشگاه CHTF

با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت و صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون شرکت های دانش بنیان ایران در نمایشگاه بین المللی فناوری های پیشرفته چین برگزار می شود. همچنین یک هیات تجاری-فناوری به این نمایشگاه اعزام می‌شود.

 

نمایشگاه CHTF:

نمایشگاه China Hi-Tech Fair یکی از بزرگترین نمایشگاه های فناوری و نوآوری است. این نمایشگاه به صورت سالانه برگزار می شود و درواقع یک پلتفرم نمایش فناوری های پیشرفته و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین شرکت ها محسوب می شود.

این نمایشگاه با تمرکز بر فناوری های ارتباطات و اطلاعات، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و واقعیت افزوده برگزار می شود. این 25مین دوره ی نمایشگاه CHTF چین است و شامل حوزه های زیر می شود:

  1. فناوری اطلاعات و ارتباطات
  2. شهر هوشمند
  3. مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست
  4. مراقبت های بهداشتی هوشمند
  5. نمایشگر های نیمه هادی
  6. نوآوری و فناوری های جدید در ساخت و ساز

نهادهای معتبر و مهمی مثل: وزارت بازرگانی چین، وزارت علوم و فناوری چین، وزارت صنعت و فناوری چین، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین، وزارت کشاورزی چین، دفتر مالکیت معنوی چین، آکادمی علوم چین، آکادمی مهندسی چین و شهرداری شنزن حامی این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه همچنین شامل جلسات کنفرانس، سمینار و گفتگوهای مختلفی برای تبادل نظر و ارتباط بین اعضای فعال در حوزه فناوری های پیشرفته است.

ثبت نام جهت حضور در نمایشگاه CHTF:

نمایشگاه بین المللی فناوری های پیشرفته چین در تاریخ 24 تا 28 آبان ماه سال جاری در شنزن چین برگزار می شود و متقاضیان می توانند تا 25 شهریور ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام از طریق کریدور صادرات و لینک زیر امکان پذیر است:

https://tesc.ir/service/8/1/

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

02188335211

09198885794

نمایشگاه 1024x724 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا