تمدید مهلت ثبت‌نام تا 20شهریور؛ پاویون ملی ایران در نمایشگاه Arab Health دبی

پاویون ملی ایران در این نمایشگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برپا می‌شود.

 

یکی از برنامه‌های مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دنش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

نمایشگاه عرب هلث (Arab Heath 2024) بستری برای رسیدگی و ترسیم چالش‌های جهانی در حوزه مراقبت‌های بهداشتی فراهم می‌کند و در عین حال فرصت‌هایی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا با فعالان این حوزه از سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و پیشرفت‌ها و دستاوردهای این بخش را به نمایش بگذارند.

پاویون ملی ایران در نمایشگاه عرب هلث از تاریخ  9 تا 12 بهمن ماه 1402 در دبی برگزار می‌شود. شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز دوشنبه 20 شهریور ماه جاری فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های 63103317-021 و 09944360119 (توسعه آینده بازار نوآوری ایرانیان) تماس بگیرند.

image 1

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا