فراخوان جذب ایده‌های صادراتی در رویداد «جهش صادرات در مسیر جهش تولید»

در رویداد “جهش صادرات در مسیر جهش تولید” برترین ایده های صادراتی شناسایی خواهند شد.

به گزارش وب سایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری،همزمان با افتتاح مرکز شتابدهی تجارت جهانی ایران (خانه تهران) برترین ایده های صادراتی در رویداد “جهش صادرات در مسیر جهش تولید” شناسایی و جذب خواهند شد.

از آنجایی که ارزش افزوده‌ نهفته در تجاری­ سازی محصولات شرکت­های دانش ­بنیان، خلاق و فناور، ظرفیتی است که می­تواند برای برون رفت کشور از خام فروشی فعال شود و در این مسیر دولت، صنعت و واحدهای علمی کشور می‌توانند ضمن آموزش، مشکلات و محدودیت‌های پیش­روی صادرات را حذف نموده و گام‌های موثری را در پیشرفت صادرات بردارند.

یکی از ماموریت­های مرکز تعاملات بین ­المللی علم و فناوری این مهم می ­باشد، که در این راستا مرکز شتابدهی تجارت جهانی ایران (خانه تهران) ذیل تفاهم­نامه مشترک میان مرکز تعاملات بین ­المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران به منظور هدایت، آموزش و شتابدهی به صادرات محولات در تاریخ ۲۶ مردادماه سال جاری  افتتاح خواهد شد.

در این راستا رویدادی با عنوان «جهش صادرات در مسیر جهش تولید» برگزار و از ایده ­های برتر در روز افتتاحیه قدردانی به عمل خواهد آمد.

صاحبان ایده برای ثبت ­نام در این رویداد  باید ایده های خود را به آدرس ایمیل IDEA@TESC.IR تا روز 15 مرداد ارسال نمایند. مخاطبین رویداد شامل شرکت­های دانش بنیان، خلاق و فناور،شرکت­های خدمات تجاری سازی، دانشجویان و فارغ التحصیلان، فناوران و کارآفرینان و بازرگانان هستند.

محورهای رویداد شامل حوزه هایی چونبین ­المللی ­سازی شرکت­های دانش بنیان، تحقیقات بازار و بازاریابی، هوشمندسازی صادرات، مبادلات مالی و ارزی و تهاتری، برندینگ، گسترش خدمات تجارت خارجی و ترانزیت و شکل‌دهی بازارهای جدید به ویژه با کشورهای منطقه است.

گفتنی است از صاحبان ایده های برتر با جوایزی چون استقرار در مرکز شتابدهی تجارت جهانی ایران، تامین مالی ایده و یا جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا