تور فناورانه نمایشگاه صنعتی لوازم خانگی در iHiT تهران

تور فناورانه نمایشگاه صنعتی لوازم خانگی ۱۴۰۲ با حمایت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی و با همکاری مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌ جمهوری برگزار می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، تورهای فناورانه، برنامه بازدید هدفمند و گروهی از نمایشگاه‌های مختلف در حوزه علم و فناوری با راهنمایی افراد متخصص در حوزه مرتبط هستند که به عنوان یکی از مؤثرترین برنامه‌ها در راستای ترویج توسعه فناوری محسوب می‌شوند.
 این تورها اغلب برای دانشجویان، فناوران و نخبگان و متخصصان ایرانی بازگشته از خارج کشور به منظور آشنایی آن‌ها با توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های پیشرفته، ایجاد و تقویت روحیه امید و خودباوری در جامعه به‌ویژه در میان نسل جوان و دانشجویان، جذب مشارکت ارگان‌ها و نهادهای علمی، ترویجی در برگزاری تورهای اثرگذار و امید بخش، ایجاد بستر مناسب برای تعامل میان دانشجویان و اساتید با فناوران، صنایع و شرکت‌های فناور، ایجاد انگیزه در دانشجویان برای ورود به حوزه‌های فناورانه جدید و پیشرفته، ترویج و توسعه ملموس این فناوری‌ها و آشنایی با سازمان‌های سیاست‌گذار و حمایتی در حوزه مربوطه برگزار می شود.
 این برنامه از طرف مرکز توسعه‌ فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، برنامه ریزی شده و در روز های پنجشنبه ۴ آبان‌ماه (ویژه متخصصان) و جمعه ۵ آبان‌ماه ( ویژه نخبگان) اجرا خواهد شد.
در این برنامه ابتدا نشستی با مدیران عامل شرکت‌های دانش بنیان برتر تولیدی آن صنعت در محل خانه نوآوری ایران (IHIT) برگزار می شود که در این نشست ابتدا شرکت‌ها محصول خودشان را معرفی می‌کنند و سپس نیازهای فناورانه، فرصت‌های تعریف پروژه‌های فناورانه را با شرکت‌کنندگان در میان خواهند گذاشت.

سپس با همراهی تور به بازدید از محصولات شرکت‌های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه و غرفه‌های منتخب شرکت‌های تولید کننده داخلی نمایشگاه خواهند رفت؛ لازم به ذکر است تاکنون چهار تور فناورانه در نمایشگاه‌های سلامت، خودرو، ساختمان و مواد پیشرفته (ایران پلاست) برگزار شده است.

کسب اطلاعات بیشتر: https://techtour.ir/

54aa2b2b d1e1 446d 8f1e 21318a54b881

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا