نشست نمایندگان بزرگترین هلدینگ بیوتکنولوژی کوبا با دانش‌بنیان‌های ایرانی

هیاتی از نمایندگان هلدینگ دولتی «بیوکوبافارما» که جهت گسترش همکاری‌ با ایران در حوزه بیوتکنولوژی به کشورمان سفر کرده‌اند، روز سه شنبه با فعالان شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نشست‌های تجاری هیات کوبایی با شرکت های دانش‌بنیان ایرانی به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برگزار شد و طی آن شرکت‌های دانش بنیان هر یک توانمندی‌های خود را در حوزه بیوتکنولوژی به طرف کوبایی ارائه‌کنند.

روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در سفری که شهریور ماه گذشته به کوبا  داشت، از طرف کوبایی دعوت کرد تا برای بازدید از توانمندی ها و زیرساخت های علم و فناوری ایران، به کشور ما سفر کنند.

IMG 4163

در این راستا، هیاتی سه نفره  از گروه مهندسی  ژنتیک و بیوتکنولوژی کوبا که جزو مقامات و محققان عالی رتبه کوبایی هستند، برای بازدید از زیرساخت های ایران در این حوزه به کشور ما سفر کردند و در بازدیدهایی که طی این چند روز برای آنها ترتیب داده شد، با شرکت های دانش بنیان ایرانی، دستاوردها و توانمندی های آنها آشنا شدند.

هلدینگ دولتی بیوکوبافارما بزرگترین هلدینگ کوبا در حوزه محصولات بیوتکنولوژی این کشور محسوب می شود که با ۳۴ شرکت زیرمجموعه در هشت بخش اصلی شامل مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی، ایمنی شناسی مولکولی، توسعه و تولید واکسن ها، Immunoassay، علوم اعصاب، توسعه محصولات دارویی، دستگاه های پزشکی و واردات و صادرات فعالیت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا