پنجمین تور فناورانه همزمان با 23امین نمایشگاه لوازم خانگی برگزار شد

پنجمین رویداد تور فناورانه، 4 آبان ماه، همزمان با 23اُمین نمایشگاه لوازم خانگی ۱۴۰۲، توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و با همکاری مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی، به منظور آشنایی و پیوند متخصصان برنامه کانکت با صنایع فعال در حوزه لوازم خانگی و زمینه‌سازی استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان در راستای رفع نیاز و چالش‌های فناورانه موجود در صنایع مربوطه برگزار شد.

 

در ادامه برگزاری تورهای فناورانه و در راستای ترویج و توسعه فناوری در کشور، پنجمین رویداد تور فناورانه همزمان با 23اُمین نمایشگاه لوازم خانگی برگزار شد. هدف از برگزاری تورهای فناورانه، آشنایی بیشتر با صنایع کشور در حوزه‌های مختلف، ایجاد بستری برای تعامل میان جامعه دانشگاهی با فناوران، صنایع و شرکت‌های فناور، شبکه‌سازی بین متخصصان و ترویج و توسعه فناوری‌های مختلف است.

تور فناورانه نمایشگاه لوازم خانگی در روزهای پنجشنبه ۴ آبان‌ماه (ویژه متخصصان کانکت و اعضای هیأت علمی) و جمعه ۵ آبان‌ماه (ویژه دانشجویان و نخبگان دانشگاهی) در محل خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) برگزار شد. در تور فناورانه 4 آبان ماه، حدود 30 نفر از متخصصان برنامه کانکت و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های برتر تهران در حوزه‌‍‌های مرتبط و همچنین مدیران عامل و فناوران شرکت‌های برتر تولیدکننده لوازم خانگی حضور داشتند.

در نشست ابتدای این رویداد، سخنرانان حاضر از شرکت‌های مختلف به معرفی شرکت خود، محصولات و چالش‌های موجود در مسیر توسعه شرکت پرداختند. در این بخش آقای دکتر فرشاد براتی، معاون برنامه‌ریزی و اجرایی انجمن ملی صنایع لوازم خانگی، آقای دکتر محمدمهدی درخشانی، مدیرعامل شرکت فناوران سپهر موتور، آقای دکتر سلطان حسین فتاحی، بنیانگذار شرکت امرسان، و آقای مهندس سعید صفوی، مدیرعامل شرکت عرش گستر، به ارائه و سخنرانی پرداختند و حضار جلسه فرصت تعامل با فناوران و صاحبان صنایع را پیدا کردند.

در ادامه رویداد، فضای تعامل و شبکه‌سازی بین متخصصان حاضر در جلسه فراهم شد؛ در انتهای رویداد، متخصصان از محصولات و غرفه‌های منتخب شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بازدید کردند و با صاحبان صنایع به گفتگو پرداختند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا