پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه وتکس دوبی WETEX

پاویون شرکت های دانش بنیان با حضور ۷ شرکت دانش بنیان و فناور با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد. این پاویون برای اولین بار بر اساس مدل کنسرسیوم و تحت برند مشترک witec (Water intelligent tech consortium) در حوزه آب اجرا شد.

مرتضی تقوایی حسین زاده مدیر کنسرسیوم پاویون شرکت های دانش بنیان گفت:

این کنسرسیوم شبیه به یک total solution (برنامه ی راه حل کلی) همه اجزای یک حوزه هوشمندسازی را در برمی گیرد. این اجزا شامل سه فاز است. فاز اول از طراحی بیسیک دیزاین که شامل بحث های GIS هیدرولیک مدل ها، کالیبراسیون مدل، سنسور جابجایی و طراحی سیستم های تله متری و تله کنترل را شامل می شود. فاز دوم در مورد تجهیزات و بحث سنسورها ، سنسور فشار ، دبی اکیوترها و لول سنج ها است. سومین فاز از اجزای این توتال سلوشن بحث جمع آوری اطلاعات و ارسال اطلاعات با rto ها، اتاق های دیس پچینگ، اتاق های سرور و نهایتا بحث هوشمندسازی شبکه که توزیع بهینه آب، شبکه فشار، آب بدون درآمد اتفاقات و انرژی و حوزه تعمیر و نگهداری را پوشش می دهد. وی افزود: این برنامه راه حل کلی با سه فاز تخصصی توسط 6 شرکت دانش بنیان و فناور در حال انجام است.

فرصت تبادل نظر با متخصصین بین المللی و بررسی آخرین فناوری ها در حوزه های مختلف نیز در نمایشگاه وتکس از طریق سمینارهای تخصصی و میزگردهای حاشیه نمایشگاه فراهم شد.

سید محمدمهدی نوربخش دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست و آقای سلیمانی سرکنسول ایران از پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه وتکس بازدید کردند.

این نمایشگاه از روز چهارشنبه مورخ 24 آبان 1402 آغاز به کار کرد و روز جمعه مورخ 26 آبان ماه به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا