پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه پلاست اوراسیا ترکیه

نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا  از تاریخ 1 تا 4  آذرماه ۱۴۰۲ در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار می‌گردد. پاویون ایران در این نمایشگاه با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان است.

 

درباره نمایشگاه پلاست اوراسیا ترکیه

این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت پلاستیک در منطقه اوراسیا است که در مرکز همایش و کنگره Tüyap Fair، استانبول برگزار می شود. پیش از این 31 دوره این نمایشگاه برگزار شده و این 32مین نمایشگاه پلاست اوراسیاست. پلاست اوراسیا در استانبول بیش از 8500 بازدیدکننده از 138 کشور جهان دارد. همچنین طبق آمار سال های قبل، بیش از 50000 بازدید کننده از کشور ترکیه از نمایشگاه بازدید می کنند. بازدیدکنندگان از اقصی نقاط جهان در قالب هیئت های تجاری برای اطلاع از آخرین دستاوردهای حوزه ی تخصصی خود به ترکیه سفر می کنند.

نمایشگاه Plast Eurasia با همکاری  سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می گردد و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت ها و برندهای بین المللی است. دراین نمایشگاه معتبر جهانی ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، hyrdraulic و پنوماتیک، روش های بازیافت و… ارائه می‌گردد.
این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه ارواسیا است و از این رو اهمیت زیادی دارد. کشف آخرین فناوری ها ،ثبت نام تجاری شما و شناساندن برند شما به جهان و جلسات b٢b ،توسعه استراتژی کسب و کار و مقایسه قیمت ها و محصولات از مزایای حضور در نمایشگاه پلاستیک ترکیه است.

این نمایشگاه در موضوعات مختلف زیر فعالیت می‌کند:

  1. صنعت پلاستیک
  2. صنعت تامین ماشین آلات و تولید کنندگان تجهیزات
  3. صنایع شیمیایی و مواد اولیه
  4. صنعت لاستیک
  5. شرکت های بازیافت
  6. و …

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در پلاست اوراسیا 2023

به گزارش صندوق نوآوری و شکوفایی در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در این نمایشگاه 14 شرکت دانش‌بنیان به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در حوزه صنعت پلاستیک و صنایع وابسته می‌پردازند.

شرکت‌های ایرانیان سیم کار، کاجاران، پاک شیمی، پیشگامان گیتی سبز، آزمون پلیمر سپاهان، ورا پلیمر پیشرو (پلاس پلیمر)، ویژگان بسپار شرق، ویرا تک، کرانگین، استیل غرب آسیا، نیرومند پلیمر پارس، آریا فارمد پوشش، بسپار توسعه دوام شیمی و قالب سازان ستاک اصفهان، شرکت‌‌های دانش‌بنیانی هستند که در این پاویون حضور خواهند داشت.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا