ثبت‌نام تا 17 آذر؛ اعزام به نمایشگاه شهر هوشمند هندوستان فرصتی استثنایی برای شرکت‌های حوزه حذف آلودگی هوا

با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، کریدور صادرات و مرکز تجاری ایران-هند یک هیات تجاری و فناوری از شرکت‌های دانش‌بنیان به کشور هند اعزام می‌کند.

 

طبق آمار سازمان جهانی بهداشت، 99% مردم جهان هوای نامناسب تنفس می کنند!

این سازمان اعلام کرده است که تقریبا در هوای تنفسی تمام مردم جهان، ذرات معلق آلوده وجود دارد. این ذرات از مجاری تنفسی وارد بدن انسان می شود و با ورود به جریان خون سبب بیماری می شود. این ذرات دلیل اصلی 9% از آمار مرگ و میر جهان را تشکیل می دهد.

اعزام هیات تجاری یکی از برنامه های مرکز تعاملات در راستای توسعه صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان است. برنامه‌ی اعزام هیات‌های تجاری، برگزاری پاویون در نمایشگاه‌های بین‌المللی، حمایت از حضور مستقل و نیز باقی برنامه‌های حمایتی در جهت توسعه کسب و کار‌های ایرانی در بازارهای بین‌المللی را می‌توانید اینجا ببینید.

پیش از برنامه‌های توسعه صادرات برای شرکت‌ها تحقیقات بازار و متناظریابی انجام می‌شود. نتیجه ی این تحقیقات جلسات B2B با شرکت‌های کشور مقصد است. برنامه ی اعزام هیات تجاری شرکت‌های دانش‌بنیان به کشور هند نیز شامل این برنامه می‌شود. یکی از بخش های مهم نمایشگاه شهر هوشمند هندوستان به این حوزه تعلق دارد و شرکت های متعددی به ارائه آخرین دستاوردهای خود در این نمایشگاه می پردازند.

???? از شرکت‌های فعال در حوزه حذف آلودگی و ذرات معلق مضر در هوا دعوت می شود تا با حضور در برنامه اعزام شرکت های دانش بنیان به هندوستان، با این شرکت‌ها و محصولات‌شان آشنا شوند.

???? مرکز تجاری ایران-هند در برنامه اعزام، علاوه بر بازدید از نمایشگاه شهر هوشمند هندوستان اقدام به برگزاری جلسات B2B برای شرکت‌های فعال در حوزه‌های متناظر می‌کند.

????تاریخ اعزام: 26 دی ماه 1402
⏳مهلت ثبت نام: 17 آذرماه 1402

❓کسب اطلاعات بیشتر:
☎️02163103410
????09354368522

????لینک ثبت نام:
https://tesc.ir/service/73/1

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا