دانشگاه پارس در نشستی تخصصی میزبان الکس جلالیان شد

دانشگاه معماری و هنر پارس به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی برنامه connect، سمینار علمی با موضوع «پایداری در مدیریت پروژه» را با سخنرانی پروفسور الکس جلالیان، از اساتید برجسته دانشگاه‌ Lausanne و Geneva سوئیس آخر هفته گذشته برگزار کرد.

 

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌ جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند. این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، دوره پسادکتری، دوره فرصت مطالعاتی، همکاری به عنوان استاد مدعو و معین، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، نظام‌وظیفه تخصصی و … حمایت می‌کند.

در همین راستا، دانشگاه معماری و هنر پارس به عنوان یکی از پایگاه‌های تخصصی برنامه connect، سمینار علمی با موضوع «پایداری در مدیریت پروژه» را با سخنرانی پروفسور الکس جلالیان، از اساتید برجسته دانشگاه‌ Lausanne و Geneva سوئیس آخر هفته گذشته برگزار کرد.

در این رویداد، سخنرانی علمی در زمینه معماری پایدار و مدیریت ساخت صورت گرفت و آقای پروفسور جلالیان با ارائه اسلاید و فیلم‌های روز دنیا، رویکردهای جهانی در زمینه پایداری در مدیریت پروژه را بازگو نمودند و موضوعات پایداری، حفظ سلامت محیط‌زیست و تأثیر آن در مدیریت پروژه در ابعاد جهانی را مورد بحث قرار داد.

این سمینار با حضور بنیان‌گذار دانشگاه معماری و هنر پارس، پروفسور محمود گلابچی، دکتر مجید فراهانی، جمعی از اساتید برجسته دانشگاه و دانشجویان کارشناسی ارشد رشته‌های مدیریت پروژه و ساخت، مهندسی و مدیریت ساخت و مدیریت ساخته‌ها برگزار گردید.

در ادامه این جلسه، پرسش و پاسخ و تبادل‌نظر از سوی دانشجویان و اساتید حاضر انجام گرفت و در پایان، از سخنران سمینار تقدیر صورت گرفت.

سمینار الکس جلالیان شاخص 1536x1536 1

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا