رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی: حضور پررنگ دانش‌بنیان‌ها در بازار آفریقا و آمریکای لاتین طی دو سال آینده

رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی گفت: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در بازارهای بین‌المللی نه فقط در کشورهای همسایه که در حوزه آفریقا و آمریکای لاتین نیز گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، امیر حسین میرآبادی در بازدید از نمایشگاه اینوتکس با بیان اینکه این دوره از نمایشگاه از لحاظ سطح کیفی نسبت به دوره‌های قبل ارتقای چشمگیری داشته، افزود: حضور مهمانان خارجی و بازخوردهای آنان گویای این است که در رویداد اینوتکس اتفاقات مثبتی رقم خورده است.
وی افزود: یکی از فعالیت‌های اصلی سازمان ما، ظرفیت‌سازی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در بازارهای بین‌المللی است.
میرآبادی گفت: با توجه به حضور مخاطبان خارجی در رویداد اینوتکس، تلاش ما معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان به این مهمانان است.
رییس سازمان توسعه همکاری های علمی و فناوری بین‌المللی با اشاره به کشور‌های هدف حوزه صادراتی محصولات ایرانی، اظهار کرد: علاوه بر کشورهای همسایه، حوزه آفریقا و آمریکای لاتین مناطقی هستند که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. لذا ما تمرکز ویژه‌ای روی این مناطق داشته و بازخوردهای خوبی دریافت کرده‌ایم.
میر آبادی خاطرنشان کرد: این اطمینان را می‌دهم که در دو سال آینده، شاهد حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان در بازار آفریقا و آمریکای لاتین باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا