28 تیر؛ اعزام هیات تجاری-فناوری به ازبکستان

خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه (IHIT Russia) با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به اعزام هیات تجاری فناوری به ازبکستان می‌نماید.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در راس هیاتی تجاری و فناور تیرماه سال 1401 به ازبکستان سفر می‌کند تا باب جدیدی در تبادلات فناورانه میان دو کشور باز شود.

شرکت های دانش‌بنیان می‌توانند سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری را در سفر به ازبکستان همراهی کنند تا بازار محصولات در مرز دانش خود در این کشور را رونق دهند و از زیرساخت‌های فناورانه این کشور دیدن کنند.

به همت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هیاتی از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در زمینه نهاده‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی، دارو، واکسن و مکمل‌های خوراک دام، طیور و آبزیان و صنایع غذایی و حوزه سلامت به کشور ازبکستان اعزام می‌شوند تا ازبکستان میزبان فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری شود.

مهلت ثبت نام: 15 تیرماه سال جاری

زمان اعزام: این رویداد  28 تا 31 تیرماه سال جاری برگزار می شود.

برای شرکت‌های علاقه‌مند به حضور مزایایی چون حضور در «سمینارهای تخصصی»، «نشست های تجاری و تناظریابی» و «بازدید از زیرساخت های فناورانه و صنعتی کشور ازبکستان» را به همراه دارد.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند از طریق کلیک بر دکمه زیر اقدام نمایند:

ثبت نام در سامانه اعزام به ازبکستان

 

WhatsApp Image 2022 06 28 at 3.32.55 PM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا