اعزام ۳۰ شرکت دانش‌بنیان حوزه هوایی به مسکو؛ دستاوردها به نمایش در می‌آید

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۳۰ شرکت دانش‌بنیان 29 تیرماه سال جاری به روسیه اعزام شدند تا همکاری‌های فناورانه دو کشور بیشتر شود.

29 تیر تا 3 مردادماه‌ همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی هوا فضای «ماکس ۲۰۲۱»، کشور روسیه میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان است. نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و 30 شرکت دانش‌بنیان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور دارد.

 

توسعه بازار محصولات ایران ساخت

این شرکت‌ها با حضور در این نمایشگاه در کنار آشنا شدن با زیست‌بوم فناوری و نوآوری و زیرساخت‌های فناورانه روسیه و دیگر کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه، دستاوردهای دانشی و تخصصی خود را نیز به نمایش می‌گذارند تا با معرفی توانمندی‌های خود مشتریانی از این کشورها برای محصولات و خدمات خود پیدا کنند.

دیگر دستاورد این سفر فناورانه، امضای پروتکل همکاری با وزارت صنعت و تجارت روسیه است که می‌تواند مسیر صادرات محصولات ایران‌ساخت به این کشور را تسهیل کند و توانمندی‌های فناورانه ایران را به دروازه بازارهای جهانی برساند. کشوری که سابقه همکاری و تعامل تاریخی با ایران دارد و یکی از شرکای تجاری و اقتصادی دیرینه و قابل اعتماد برای کشورمان محسوب می‌شود.

 

بزرگ‌ترین رویداد هوایی شرق آسیا

نمایشگاه ماکس روسیه از سال ۱۹۹۲ به صورت دوسالانه برگزار می شودو علاوه بر شرکت سازندگان محصولات هوایی و فضایی، بزرگترین سمپوزیوم بین طراح‌های روسیه و دیگر کشورها برای تبادل تجربیات است. این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های هوایی جهان و برترین رویداد هوایی در شرق اروپا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا