ثبت‌نام جهت حضور در بزرگترین نمایشگاه فیلم و سرگرمی جهان MIP

این نمایشگاه با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت هوشمند افزار پازاندیش به عناون کارگزار مرکز برگزار می‌گردد.

نمایشگاه میپ‌کام بزرگترین گردهمایی و بازار جهانی برای عرضه ی محتوای رسانه‌ای میباشد. دراین رویداد سالانه تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، شبکه‌های تلویزیونی و شبکه‌های پخش خانگی، سرمایه‌گذاران و ناشران جهانی از بیش از 100 کشورجهان حضور میابند؛ استودیوهای حاضر برای فروش و پخش محصولات تولید شده خود، جذب سرمایه‌گذار برای تولید محصولات در دست ساخت و گرفتن پروژه‌های تولید از بازار جهانی در این رویداد به شبکه‌سازی و مذاکرات تجاری می‌‏پردازند.

این رویداد هرساله در تاریخ 17-20 ماه اکتبر (اواخر مهرماه) در شهر “کن، فرانسه” برگزار می‌شود.

شرکت‌هایی که در این رویداد شرکت میکنند از چند ماه قبل صفحه‌ای در سایت میپ برایشان ایجاد میشود که اطلاعات شرکت، اطلاعات تماس نفرات اصلی شرکت‌ها، و خلاصه‌ای از دلایل و نیاز شرکت‌ها برای حضور در این رویداد نوشته شده است. این لایبرری(library)، بانک اطلاعات مناسبی برای شناخت شرکت‌ها و دسته‌بندی نیاز مشتری‌ها در اختیار قرار میدهد.

حضور در رویداد به شیوه های حضوری و آنلاین امکان پذیر است.در این رویداد میتوان غرفه اجاره کرد و یا صرفا بازدید کننده بود. اطلاعات در این سایت پس از ثبت نام از ماه جولای تا 10 نوامبر قابل دسترسی هستند.  این سایت امکان چت کردن با نفرات اصلی شرکت ها را به صورت مستقیم میسر میکند.

کشور‌های شرکت‌کننده در بخش سرمایه‌گذار و تی وی چنل(TV channel) به ترتیب از انگلیس، امریکا، فرانسه، آلمان و.. میباشند.

این نمایشگاه در دو بخش میپ‏جونیور (MIPJunior) که در واقع بخش اختصاصی محتوای کودک و بخش میپ‏‌کام (MIPCOM) که در واقع بخش نمایشگاهی اصلی رویداد است برگزار می شود.

  • زمان برگزاری میپ‏جونیور: 23 و 24 مهر (15 و 16 اکتبر)
  • زمان برگزاری میپ‏‌کام: 25 تا 28 مهر (17 تا 20 اکتبر)

فرایند ثبت‌نام شرکت‏ها از ابتدای ماه جاری میلادی (جولای 2022) آغاز شده و شاهد حضور کشورهایی نظیر ترکیه، فرانسه، کانادا، بریتانیا، استرالیا، ایالات متحده و… در قالب پاویون‏های ملی بوده است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

جهت مشاوره و ثبت‌نام با شماره های 66132153-021 و 09127043627 تماس حاصل نمایید.

WhatsApp Image 2022 07 31 at 4.57.09 PM

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا