بازدید معاون وزیر بهداشت از iHiT تهران

صیح امروز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۱، خانه نوآوری و فناوری تهران (iHiT) میزبان معاون وزیر بهداشت جمهوری ارمنستان و هیات همراه ایشان بود.    

ارمن نازاریان، معاون وزیر بهداشت جمهوری ارمنستان به همراه هیاتی متشکل از چند شرکت دارویی ارمنی امروز از خانه نوآوری و فناوری iHiT تهران بازدید نموده و از نزدیک با دستاوردها و محصولات دانش‌بنیان حوزه سلامت ایران آشنا شدند.
در انتهای بازدید هیات مذکور با جناب آقای مهندس حافظی مدیر دفتر جذب سرمایه و فناوری؛ مرکز تعاملات علمی و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری دیدار و در این نشست در خصوص همکاری در حوزه تجهیزات پزشکی، همکاری دارویی و تولید مشترک محصولات دانش‌بنیان تبادل نظر کردند.

معاون وزیر بهداشت ارمنستان در خصوص همکاری در زمینه همسان‌سازی مقررات و آیین‌نامه‌های اجرایی واردات دارو در دو کشور اظهار امیدواری کرد. معاون جذب سرمایه و فناوری مرکز تعاملات نیز در خصوص تسهیل تولید مشترک شرکت‌های ایرانی و ارمنی در مناطق آزاد مشترک دو کشور ابزار آمادگی نمود.

در پایان این نشست طرفین بر ارتقا همکاری مشترک در حوزه تجهیزات پزشکی، همکاری‌های دارویی و استفاده از ظرفیت تجاری و فناوری مشترک تاکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا